Ik heb windows 7 gekregen en het draait allemaal wel lekker alleen wil er een spel niet meer starten. (het spel is warrock btw) Hoe kan ik dit spel ook op windows 7 laten draaien? Hij deed het wel op vista. Ik heb al geprobeerd om compatibility settings op windows xp of vista te zetten maar dit werkte ook niet.
Verwijderd
Tja het is ook nog een pre beta, als het niet werkt moet je bij de ontwikkelaar van het spel zijn, die moet support geven voor windows 7.
wellicht kan je aan de hand van eventuele foutmeldingen kijken of het aan iets anders ligt (directx oid)
wellicht kan je aan de hand van eventuele foutmeldingen kijken of het aan iets anders ligt (directx oid)
Als het spel opstart moet je eerst bij een launcher en een updater op ok drukken dat gaat allemaal goed maar als dan het spel zelf wordt gestart verspringt het scherm van resolutie en dan loopt ie vast.
Ik zou ook zeggen: meld het aan de ontwikkelaar van het spel en/of aan Microsoft, dan kunnen zij er wellicht iets mee doen.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik het aan microsoft gemeld en ik zal het nog tegen de spelontwikkelaar zeggen. Maar ik dacht dat er misschien een instelling is waarmee ik het spel kan laten draaien.
Is er voor Warrock geen mogelijkheid om een zogenaamde safemode te starten? Kijk anders eens door je installatie map om te zien of er logfiles staan die meer informatie bieden over de crash.
Nee er staan geen logfiles in de map en ook is er geen mogelijkheid om het programma in savemode te starten.
Edit: Hij opent warrock nu helemaal niet meer hij komt gewoon met een foutmelding van windows dat warrock.exe niet wil starten. Dit is nadat ik hem in compatibiliteits modus had gezet.
Edit: Hij opent warrock nu helemaal niet meer hij komt gewoon met een foutmelding van windows dat warrock.exe niet wil starten. Dit is nadat ik hem in compatibiliteits modus had gezet.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 08:34 ]
Sorry 
Support op een gelekte beta kunnen we niet geven. We hebben een algemeen discussietopic [Geruchtenmolen] 'Windows 7' in 2009?* waar je nog het één en ander uit kan halen, maar buiten dat kunnen we zonder verdere debuglogs (zie Windows Crash/Memory dumps FAQ ) vrij weinig voor je doen.
Support op een gelekte beta kunnen we niet geven. We hebben een algemeen discussietopic [Geruchtenmolen] 'Windows 7' in 2009?* waar je nog het één en ander uit kan halen, maar buiten dat kunnen we zonder verdere debuglogs (zie Windows Crash/Memory dumps FAQ ) vrij weinig voor je doen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()