Toon posts:

Harddisk stuk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een harddisk die ik het opgedeeld in 2 partities. Maar nu kan ik harde schijf niet lezen.

ik krijg de melding "F:\ is niet toegangelijk, Er bevind zich een onjuiste diskette in het station"

Ik moet de data die zich hierop bevind terug halen. Maar GetDataBack vind wel bestanden maar kan niets zichtbaar maken

kunnen jullie me helpen ?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt eventueel meuk: Recuva 1.22.384 proberen.

Ook de schijf in een andere computer hangen of via een live cd van een linux distributie proberen te benaderen is ook een optie die je kunt/moet proberen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Je backup terugzetten. Die heb je natuurlijk wel gemaakt voordat je ging partitioneren ;)

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:34:
Je backup terugzetten. Die heb je natuurlijk wel gemaakt voordat je ging partitioneren ;)
Auch... -O-

Hoe heb je de disk opgedeeld, eerst geformatteerd of gewoon zo in 2 partities verdeeld? ( indien het laatste, lees je volgende keer meer in een onderwerp voordat je de handeling ook daadwerkelijk gaat uitvoeren ).

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:48
Als ik zoek op die foutmelding kom ik uit op een forum waar iemand meldt dat deze met het programma Diskinternals Partition Recovery weer alle data kan zien. Misschien kan je die eens proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door EDIT op 03-01-2009 22:49 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem OM FAQ eens door. Er zijn meer dan zat dingen die je kunt proberen om je data terug te halen. Begin daar eerst eens mee. Mocht het daarna niet lukken dan mag je natuurlijk altijd een nieuw topic openen, maar geef daarin wel wat je hebt geprobeerd en wat de uitkomsten daarvan waren.
Dit topic gaat in elk geval op slot wegens gebrek aan inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.