Toon posts:

[MacBook Pro] Bluetooth valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de gelukkige eigenaar van een MacBook Pro (begin 2008). Alles heeft altijd top gewerkt, tot gisteravond.
Ik werk al een tijd met een Mighty Mouse die via Bluetooth verbinding maakt. geen punt. Een week terug heb ik een mooi Sony HiFi setje erbij gezet, welke ook via Bluetooth verbinding maakt.
Twee dagen terug ook nog een Apple Wireless Keyboard erbij gedaan. Dit heeft dus enkele dagen gewerkt met z'n 3e.

Echter, gisteravond, na een paar uur werken, viel opeens de bleutooth verbinding weg. Alle instellingen en icoontjes die verwijzen naar Bluetooth verdwijnen. Een reboot hielp, voor 15 min.

Vandaag ongeveer zes uur achter elkaar zonder problemen kunnen werken, tot net. Opeens weer hetzelfde verhaal. Zelfs bij systeemprofiel staat voor bluetooth 'geen informatie beschikbaar'.

Wie (her)kent dit probleem en/of heeft een mogelijke oplossing?

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Hij loopt bijna uit de garantie. Ik zou daarom niet moeilijk doen en met je vraag het AASP binnen lopen. Waarschijnlijk kunnen hun je wel uit de brand helpen, zodat je binnen de garantie echt van het probleem af bent. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Verwijderd

Topicstarter
Krisp schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:28:
Hij loopt bijna uit de garantie. Ik zou daarom niet moeilijk doen en met je vraag het AASP binnen lopen. Waarschijnlijk kunnen hun je wel uit de brand helpen, zodat je binnen de garantie echt van het probleem af bent. :)
Daar zat ik ind over na te denken, probleem is alleen dat ik dan zo een dag kwijt ben met het openbaar vervoer en ik kan mijn laptop echt geen dag missen, voor het geval dat ze hem willen houden. Mogelijk is dit gewoon iets softwarematigs? Of vraag ik teveel door 3 apparaten (muis, toetsenbord, HIFI) aan te willen sluiten

• JOTL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-02 16:36
Ik heb ook een tijdje bluetooth problemen gehad (ook USB). Zie ook mijn draadje:
[Macbook Pro 15"] USB en bluetooth werken niet meer

Het heeft in de herfst goed gewerkt allemaal, maar eind november verscheen het probleem weer. Sinds ik Mac OS X 10.5.6 als combo update heb gedownload werkt sindsdien alles weer. Misschien het proberen waard.