4allclients

Pagina: 1
Acties:
  • 1.775 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Wat is er gebeurt met 4allclients? Ze zijn zonder enige ruchtbaarheid uit de pricewatch.
Lijkt me handig om te vermelden hoe en wat.

Dat ze uit de pricewatch zijn begrijp ik wel, gezien hun misleidende prijzen.

Maar om ze nou ook uit de shopreviews te gooien, dat lijkt me niet handig.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

ByteDelight

Retro computing is alive!

Speculeren is fout, dus dat ga ik niet doen.
We moeten dan ook niet verwachten dat hier een reden gegegeven wordt door Tweakers.

In de geschiedenis is het wel vaker voorgekomen dat een shop de PriceWatch verlaten heeft, en volgens mij was altijd de reden dat de shop en Tweakers er niet uit kwamen wat reglement betreft, of het nou contractueel of bepalingen betrof.
Tweakers heeft naar mijn mening altijd redelijke eisen gesteld, zowel kwa kosten als bepalingen.

Wat je zelf zegt zou dus een reden kunnen zijn, dat ze zich misschien niet aan bepalingen hielden, maar nogmaals, dat is speculeren.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 21:24

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Speedster stipt natuurlijk wel iets aan. Dat een shop om wat voor reden dan ook uit de PW verdwijnt... het zij zo. Maar het zou goed zijn om toch de shopreviews open te houden. Ervaringen uitwisselen kan volgens mij ook zonder toestemming van een shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:40
Die discussie is er al eerder geweest - gaat niet gebeuren. Niet in pricewatch = niet in shopreview.

Zie hier het officieele standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:05:
[...]

Ik neem aan dat we niet weer het hele traject in hoeven met uitleg dat er geen fatsoenlijk bedrijf is die zich uitlaat over contracten en details rond de beëindiging ervan?
Zie toch weleens bedrijven die in ieder geval wel vermelden wanneer ze een contract met een ander bedrijf beëindigen. Maar goed misschien kan er een shop review topic komen waarin tweakers elkaar kunnen informeren over winkels die niet (meer) in de shopreviews staan.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

N.a.v. de discussie rond 4Allclients zijn de bijkomende kosten verder gespecificeerd. Hierdoor is het verschil tussen deze en andere shops qua kosten volgens mij verminderd.

Ik denk dat de shop eieren voor zijn geld heeft gekozen en zelf geen interesse meer had in de diensten van tweakers.net, omdat het meer negatieve publiciteit opleverde dan positieve en ze bovendien geld moesten betalen. Ik heb de laatste tijd zeer weinig positieve reviews gezien. Nee, ook niet kortstondig ;) Dus ik denk niet dat er sprake was van kwade opzet door medewerkers.

Het is me wel een paar keer opgevallen dat de prijzen niet klopten en daar heb ik melding van gemaakt. Maar aangezien fouten overal voorkomen en meerdere shops meermaals zichzelf goede beoordelingen hebben toebedeeld, lijkt mij van manupulatie van de ShR geen sprake.
Edit: ook al is in dit licht deze reactie wel frappant -> Hertog in "Misbruik Pricewatch"
Dus Mijn conclusie is blijft toch shop heeft zelf beëindigd.

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 04-01-2009 16:52 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Pricewatch Manager overeenkomst met 4Allclients is beëindigd. De shop is eveneens verwijderd uit de Pricewatch en Shopreview. Aangezien we uitsluitend shops in de Shopreview opnemen die ook in de Pricewatch staan vermeld is 4Allclients daar ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het werd eindelijk tijd!

Sorry, maar na zo'n lange tijd al zoveel gezeik gehad met de prijzen en de belachelijke 'hidden extras' deed die winkel niets meer dan een compleet vernoikt overzicht geven in de PW. (gemiddelde prijs, goedkoopste prijs etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Prima dat die webshop uit de pricewatch verdwenen is maar de shopreview heeft een schat aan informatie over de belachelijke manier waarop die shop met z'n klanten om gaat. Waarom wordt er niet gekozen om zo'n shopreview bijvoorbeeld in een read-only manier te laten zien. Hoe meer negatieve reviews er te vinden zijn via google hoe beter imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasplank schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:38:
Prima dat die webshop uit de pricewatch verdwenen is maar de shopreview heeft een schat aan informatie over de belachelijke manier waarop die shop met z'n klanten om gaat. Waarom wordt er niet gekozen om zo'n shopreview bijvoorbeeld in een read-only manier te laten zien. Hoe meer negatieve reviews er te vinden zijn via google hoe beter imho.
Die vraag is al heeeeeel vaak beantwoord, dus zie de search :)
Verwijderd in "Winkel weg?"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Op Hardware.info is 4allclients nu ook verwijderd uit de prijsvergelijker, maar om een andere reden. Naar aanleiding van de vele negatieve reacties op de shop, heeft HWI een proefbestelling gedaan. Hierbij zijn ook zij niet naar wens geholpen. Zie: http://www.hardware.info/...erd_uit_prijsvergelijker/
In de reacties reageert ook 4allclients nu wel, ben benieuwd hoe dit afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:45

Stewie!

Keen must die!

4allclients gaat inderdaad hard omlaag.

Zie:
http://www.4allclients.net/
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57979
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=11347.0

Ik had er wat voip spul gekocht zonder even te googlen op de bedrijfsnaam. Geen reactie, wel al betaald. Zojuist via American Express de boel laten terugboeken. Zij hebben met mij aan de lijn nog geprobeerd contact op te nemen met die shop, maar ook het telefoonnummer is al afgesloten.
Uitkijken dus, die bestaan niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Deze oplichters negeren alle communicatie, via AMEX alles teruggehaald en plots kunnen ze communiceren met AMEX. Reageren op post/mails doen ze verder niet.

Opgelet dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bij het ontbreken van 4AllClients in de PW, zullen we proberen om deze draad niet te laten verzanden in een 4AC-bashtopic? Ik ben namelijk benieuwd wat Radar er over te zeggen heeft, en to be honest: ik heb geen zin om door alle negatieve feedback heen te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zolang het over feiten gaat ....
Of wat voegt jouw post toe?

Kan een mod dit topic verplaatsen naar Shopping Forum ?

[ Voor 38% gewijzigd door Stewie! op 13-03-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heb je de topicstart wel gelezen? Was daarin het verzoek om hier alle negatieve ervaringen neer te plempen? Nope.

Een schopje naar SF is inderdaad wel op zijn plaats, ja.

Overigens: een flink deel van de .nl-site is Engels en gaat over 4allclients.com? Die snap ik niet, is er dan ook nog een buitenlandse tak die niet betrokken is bij afzetterij/oplichterij? Als ik het beter lees, staat er eigenlijk alleen maar zweverig gezever (onder bijvoorbeeld Carrière bij 4AllClients.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:31

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit topic in z'n geheel naar SF verplaatsen zie ik niet zo zitten, gezien het feit dat er hier verschillende discussies (wel over dezelfde shop) door elkaar lopen, en eenvoudige ervaringen sowieso niet echt in SF thuishoren. Al is het doorverwijzen naar de Shop Review in dit geval geen optie natuurlijk.

Wat mij betreft is er in SF wel plaats voor een discussie omtrent de aandacht die Tros Radar hier aan geeft. Dus ik zal zometeen de betreffende posts even afsplitsen naar een nieuw SF topic over dat onderwerp :)

Update: Verder dus in: 4AllClients bij Tros Radar

Aangezien de oorspronkelijke vraag van de TS van dit topic al lang beantwoord is en de discussie sindsdien meer en meer off-topic gaat, gaat dit topic in elk geval op slot.

Update 29-10-2009: Inmiddels is 4AllClients failliet: Faillissement 4AllClients

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 29-10-2009 18:27 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.