never argue with a moderator, he will shut your account down.
We moeten dan ook niet verwachten dat hier een reden gegegeven wordt door Tweakers.
In de geschiedenis is het wel vaker voorgekomen dat een shop de PriceWatch verlaten heeft, en volgens mij was altijd de reden dat de shop en Tweakers er niet uit kwamen wat reglement betreft, of het nou contractueel of bepalingen betrof.
Tweakers heeft naar mijn mening altijd redelijke eisen gesteld, zowel kwa kosten als bepalingen.
Wat je zelf zegt zou dus een reden kunnen zijn, dat ze zich misschien niet aan bepalingen hielden, maar nogmaals, dat is speculeren.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Zie hier het officieele standpunt.
Zie toch weleens bedrijven die in ieder geval wel vermelden wanneer ze een contract met een ander bedrijf beëindigen. Maar goed misschien kan er een shop review topic komen waarin tweakers elkaar kunnen informeren over winkels die niet (meer) in de shopreviews staan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:05:
[...]
Ik neem aan dat we niet weer het hele traject in hoeven met uitleg dat er geen fatsoenlijk bedrijf is die zich uitlaat over contracten en details rond de beëindiging ervan?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ik denk dat de shop eieren voor zijn geld heeft gekozen en zelf geen interesse meer had in de diensten van tweakers.net, omdat het meer negatieve publiciteit opleverde dan positieve en ze bovendien geld moesten betalen. Ik heb de laatste tijd zeer weinig positieve reviews gezien. Nee, ook niet kortstondig
Het is me wel een paar keer opgevallen dat de prijzen niet klopten en daar heb ik melding van gemaakt. Maar aangezien fouten overal voorkomen en meerdere shops meermaals zichzelf goede beoordelingen hebben toebedeeld, lijkt mij van manupulatie van de ShR geen sprake.
Edit: ook al is in dit licht deze reactie wel frappant -> Hertog in "Misbruik Pricewatch"
Dus Mijn conclusie is blijft toch shop heeft zelf beëindigd.
[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 04-01-2009 16:52 ]
Sorry, maar na zo'n lange tijd al zoveel gezeik gehad met de prijzen en de belachelijke 'hidden extras' deed die winkel niets meer dan een compleet vernoikt overzicht geven in de PW. (gemiddelde prijs, goedkoopste prijs etc).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Die vraag is al heeeeeel vaak beantwoord, dus zie de searchKaasplank schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:38:
Prima dat die webshop uit de pricewatch verdwenen is maar de shopreview heeft een schat aan informatie over de belachelijke manier waarop die shop met z'n klanten om gaat. Waarom wordt er niet gekozen om zo'n shopreview bijvoorbeeld in een read-only manier te laten zien. Hoe meer negatieve reviews er te vinden zijn via google hoe beter imho.
Verwijderd in "Winkel weg?"
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 09:54 ]
In de reacties reageert ook 4allclients nu wel, ben benieuwd hoe dit afloopt.
Zie:
http://www.4allclients.net/
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57979
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=11347.0
Ik had er wat voip spul gekocht zonder even te googlen op de bedrijfsnaam. Geen reactie, wel al betaald. Zojuist via American Express de boel laten terugboeken. Zij hebben met mij aan de lijn nog geprobeerd contact op te nemen met die shop, maar ook het telefoonnummer is al afgesloten.
Uitkijken dus, die bestaan niet lang meer.
Opgelet dus!
Of wat voegt jouw post toe?
Kan een mod dit topic verplaatsen naar Shopping Forum ?
[ Voor 38% gewijzigd door Stewie! op 13-03-2009 19:37 ]
Een schopje naar SF is inderdaad wel op zijn plaats, ja.
Overigens: een flink deel van de .nl-site is Engels en gaat over 4allclients.com? Die snap ik niet, is er dan ook nog een buitenlandse tak die niet betrokken is bij afzetterij/oplichterij? Als ik het beter lees, staat er eigenlijk alleen maar zweverig gezever (onder bijvoorbeeld Carrière bij 4AllClients.com).
Wat mij betreft is er in SF wel plaats voor een discussie omtrent de aandacht die Tros Radar hier aan geeft. Dus ik zal zometeen de betreffende posts even afsplitsen naar een nieuw SF topic over dat onderwerp
Update: Verder dus in: 4AllClients bij Tros Radar
Aangezien de oorspronkelijke vraag van de TS van dit topic al lang beantwoord is en de discussie sindsdien meer en meer off-topic gaat, gaat dit topic in elk geval op slot.
Update 29-10-2009: Inmiddels is 4AllClients failliet: Faillissement 4AllClients
[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 29-10-2009 18:27 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.