Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik vraag me af of er tweakers zijn die net als ik gewoon op de bank met de gamepad in de hand een keer een vechtspel willen spelen zoals Street Fighter. Ik was zelf al opzoek gegaan naar mogelijkheden, maar ik kwam er achter dat er voor de pc bar weinig te vinden is. De laatste Mortal Kombat is deeltje 4 en die is al aardig gedateerd. Streetfighter reeks heeft volgens mij ook niets nieuws. Dead or Alive hoor je ook niets meer van voor op de pc. Wat zijn de andere opties? Wat spelen jullie voor spellen, die te vergelijken zijn met bovengenoemde spellen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Streetfighter reeks heeft volgens mij ook niets nieuws.
Je maakt een grapje hoop ik, aangezien volgende maand Street Fighter 4 uitkomt voor alle patformen :)

Voor de rest: als je een fighter liefhebber bent moet je NIET op de pc zijn, maar zou ik sterk aanraden om een ps2 of een dreamcast te kopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt voor 5 euro een SNES met spellen kopen. Dan heb je weken plezier. Killer Instinct en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Boeboe schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:55:
[...]

Je maakt een grapje hoop ik, aangezien volgende maand Street Fighter 4 uitkomt voor alle patformen :)

Voor de rest: als je een fighter liefhebber bent moet je NIET op de pc zijn, maar zou ik sterk aanraden om een ps2 of een dreamcast te kopen.
Huh? Ik kon echt niets vinden! Ik ga zoeken! :P . Ik weet dat PS2 beter is voor dit soort genre, maar ik heb een mediaportal in de woonkamer staan en ik wil ook niet nog eens een PS2 ernaast :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik vind het ook erg jammer dat de pc zo genegeerd wordt qua fighting games, ik snap het ook niet gewoon, games zoals KwonHo werden best goed ontvangen, maar wel na een jaar niet meer ondersteund.
Volgens mij heeft het grootste deel pc gamers tegenwoordig ook wel een controller liggen, ook de online mogelijkheden met deze spellen lijken mij best groot en pc gamers zonder internet zijn helemaal zeldzaam.
Zelf ook nog weer wat gegoogled, maar verder dan de oude bekende games kom ik helaas ook niet.
Gelukkig volgende maand SF4 _/-\o_

Zelf speel ik nog wel af en toe SF2 online, maar dat is via emulators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:44

Zeror

Ik Henk 'm!

Gewoon een Mame emulator op je PC zetten en dan Mame spellen erbij zoeken. Dan heb je vechtspellen in elke smaak :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:13

mokumouse

LOLstoel User

Als je van 2d fighting games houdt met een diepgaande gameplay, 24 totaal verschillende caracters en niet vies bent van anime/metal dan kan ik de Guilty gear serie aanraden, laatste 2 delen zijn ook voor pc aanwezig.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 21:24

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat dacht je anders van Devil May Cry 4? Niet echt een 1-op-1 Tekken of StreetFighter, maar vechten zul je! En uitstekend te spelen met je gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:44

Zeror

Ik Henk 'm!

Edmin schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:40:
Wat dacht je anders van Devil May Cry 4? Niet echt een 1-op-1 Tekken of StreetFighter, maar vechten zul je! En uitstekend te spelen met je gamepad.
ALs we op die tour gaan is Lord of the Rings Conquest ook een leuke. Komt ook al weer bijna uit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit je bank en een rondje kickboxen ¨real time¨ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Kwam / komt DOA 4 niet uit op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:59:
Je kunt voor 5 euro een SNES met spellen kopen. Dan heb je weken plezier. Killer Instinct en zo.
Waar? Met MK?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
One Must Fall 2097 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 21:57
Hier is wel een mooi lijstje met (een paar gedateerde) fighting games voor op de PC. ;)
Maar zoals Boeboe al zei wordt Street Fighter 4 toch wel een musthave als je van het genre houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Vond net DoA Online, chinese beta, dus het mmo gedeelte snap ik niks van, maar via automatch is het gewoon lekker doa vechten. Lag valt ook heel erg mee.
http://www.onrpg.com/boards/111361.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q2 2009 komt Street Fighter 4 pas uit op de PC.

Ben zelf ook op zoek naar wat interessante spellen voor op de PC. Ik ben helaas niet zo'n shooter liefhebber en ben geen hard-core gamer, maar zoek een spel waar ik met plezier een hele middag 4 uur in kan steken.

Spellen waar ik van heb genoten:
=> Europa Universalis III
=> C&C Generals
=> FM 2009 (alle series)
=> NBA Live 2k9

SNES heeft inderdaad veel leuke spellen, daar heb ik ook zoveel tijd ingestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom vraag je dit dan in een fighting games topic :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Rakkerzero schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:37:
Gewoon een Mame emulator op je PC zetten en dan Mame spellen erbij zoeken. Dan heb je vechtspellen in elke smaak :P
Helaas is dit idd vrijwel de enige manier om leuke 2d fighters op je pc te kunnen spelen. Maar wat een wereld gaat er voor je open als je je er een beetje in verdiept. Vooral de NeoGeo heeft ijzersterke 2d fighters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er gaan geruchten dat er een Street Fighter 4 poort uitkomt ergens in juni. Dus als je even kan wachten kan je mee genieten van deze geweldige fighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
Street Fighter IV komt in Juni naar de PC toe.. dat is echt een toffe titel.. even wachten dus of een PS3/X360 aanschaffen :)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Dat was voor zijn tijd echt een te gekke game! _/-\o_

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 17:20
Body Blows 1 & 2 waren ook goed op de PC, Mortal Kombat ook,Street Fighter, was er ook niet een Fur Fighters ofzoiets op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
FX Fighter! Eerste 3d beat em up op de pc :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melty blood of anders mugen toch? :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Guilty Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Schizo007nl schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:15:
Street Fighter IV komt in Juni naar de PC toe.. dat is echt een toffe titel.. even wachten dus of een PS3/X360 aanschaffen :)
Juni?! Pffffffffffffff

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:11

Wildfire

Joy to the world!

Da_maniaC schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 21:29:
[...]

Dat was voor zijn tijd echt een te gekke game! _/-\o_
One Must Fall 2097 is trouwens ook officiëel abandonware dus legaal te downloaden. Mooi van de makers dat ze deze move hebben gemaakt! :)

(maar helaas kan ik dan weer geen downloadlink geven want de abandonware-sites bevatten dan weer vele niet-vrijgegeven spellen)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net uit is nu UFC undisputed, zeer cool. Maar net niet beter dan fight night round 3, en als je even wacht heb je binnenkort fight night round 4... en dat is nou echt een topgame. Grafisch ongelooflijk mooi !!!! round 3 was al super en ook erg innovatief wat betreft de besturing.

Nu zijn dit geen fighting games zoals tekken of mortal kombat maar eerder fighting sims. Fight Night streeft dan ook naar realistisch boxen en dat lukt als je het mij vraagt al sinds round 3. Dus daarom de tip voor Fight Night Round 4 ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Alles wat je hier opsomt is er dus niet voor de PC he
Pagina: 1