Omega drivers voor 9600?

Pagina: 1
Acties:

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:06

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik iedereen nog een prettig nieuwjaar wensen.
Ten tweede, ik wist niet goed of ik dit hier moest posten, maar ik denk van wel omdat het dus over mijn grafishe kaart gaat ^^

Ontopic:

Ik heb dus egt 1000 problemen met mijn grafishe kaart. Ik ben het nu dus aan het zoeken bij de drivers, en heb zojuist mijn computer opnieuw geinstaleerd. Zodra ik nu een Omega Driver (http://omegadrivers.net/) voor mijn Vista 64 bit (http://omegadrivers.net/nvidia_vista64.php). Krijg ik deze error bij het instaleren:

"The NVIDIA setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware setup. Setup wil now exit."

Ik heb dus een XFX 9600GT XXX Alpha dog edition grafishe kaart.

Kan iemand mij vertellen waarom de setup het niet doet?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Omdat de kaart waarschijnlijk niet wordt ondersteund door de Omega Drivers?

Kun je niet de gewone Nvidia drivers gebruiken? Of die van de fabrikant?

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Noork schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:48:
Omdat de kaart waarschijnlijk niet wordt ondersteund door de Omega Drivers?

Kun je niet de gewone Nvidia drivers gebruiken? Of die van de fabrikant?
Dat is nu juist het probleem, Ik blijf maar blue screens krijge zodra ik een game speel.

(waarvan dus de meeste gaan over de Nvidia Driver)
Daarom wilde ik dus een andere driver ^^

• Noork
  • Niet online
Heb je al contact opgenomen met de fabrikant van de kaart? Immers een kaart moet het altijd doen met de gewone bijgeleverde drivers. Kun je de aarde van de bsod's niet aan hun voorleggen?

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Noork schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:53:
Heb je al contact opgenomen met de fabrikant van de kaart? Immers een kaart moet het altijd doen met de gewone bijgeleverde drivers. Kun je de aarde van de bsod's niet aan hun voorleggen?
Heb ik gedaan, en de BSOD's waren bekend bij hun, maar ze wisten niet wat ze er aan moesten doen.

Heb even mijn oude topic opgeritseld: Sorry het was: BSOD door grafische kaart?

[ Voor 21% gewijzigd door Koozza op 02-01-2009 14:56 ]

• Noork
  • Niet online
Tja dat lijkt me geen goed antwoord van hun kant. Als ik jou was, dan zou ik de kaart terug sturen/ruilen.

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Noork schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:55:
Tja dat lijkt me geen goed antwoord van hun kant. Als ik jou was, dan zou ik de kaart terug sturen/ruilen.
Heb ik ook al geprobeert, maar ze zeggen dan dus dat er niks mankeert aan de kaarte en dat het de schult van mij is :@

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 10:00
verse windows instalatie wil ook wel eens helpen en omega is er mee gestopt dus ik denk dat je weinig kans hebt op goede drivers van omega ;)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Welke drivers heb je geïnstalleerd, de 180.84 drivers schijnen wel vaker problemen te geven, bij mij wil m'n computer booten, maar zodra m'n desktop tevoorschijn komt slaat hij vast, met de .48 drivers nergens last van.

Je zou de oudste driver die je 9600GT ondersteunt kunnen proberen: meuk: Nvidia Geforce 175.16 whql
Verder vermelden wanneer je BSOD's krijgt is ook een goed begin, tijdens het gamen van bepaalde spellen, tijdens het surfen etc.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Wiethoofd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:27:
Welke drivers heb je geïnstalleerd, de 180.84 drivers schijnen wel vaker problemen te geven, bij mij wil m'n computer booten, maar zodra m'n desktop tevoorschijn komt slaat hij vast, met de .48 drivers nergens last van.

Je zou de oudste driver die je 9600GT ondersteunt kunnen proberen: meuk: Nvidia Geforce 175.16 whql
Verder vermelden wanneer je BSOD's krijgt is ook een goed begin, tijdens het gamen van bepaalde spellen, tijdens het surfen etc.
Had al een link naar mun oude topic gegeven: BSOD door grafische kaart? (zie 2 posts hier boven)

@schone instalatie

Ik zat op een schone instalatie toen ik het poste ^^ (niks geinstaleerd :P)

@Oudste driver

gaak nu meteen probere!

• Noork
  • Niet online
thijsdal schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:32:
[...]
Had al een link naar mun oude topic gegeven: BSOD door grafische kaart? (zie 2 posts hier boven)
Als we met z'n allen dat topic eerst moeten doornemen, had je daar net zo goed door kunnen gaan. :?

Je schrijft daar ook nog 'het lijkt te werken'. Of was die oplossing niet bevredigend genoeg?
Pagina: 1