Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Trackmania] Licht problemen

Pagina: 1
Acties:

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 22:27

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Sinds ik 64bits Vista heb krijg ik Trackmania niet meer zoals ik het hebben wil. Overal door de baan heen komen de lichtpunten schijnen van de zon en de lampen. Op sommige banen wordt het hierdoor bijna onspeelbaar.

Ik heb al met de settings gerommeld, maar kan het niet vinden...

Het gaat om versie 2.11.11 NL
Vista 64 bits
8 Gig geheugen
AMD Athlon X2 5600+
GeForce 7950 GT 512 Mb (2x in SLI) met driver 178.24

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 20:55
Zie Een opener en vrolijker GoT, help mee!.

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 02-01-2009 20:03 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Zie SPV FAQ. Probeer 's een herinstallatie, probeer nieuwere/oudere (videokaart)drivers en bv compatibility mode (hoewel volgens . Ook met [google=trackmania 64 bit vista] (of een variant daarop) is ongetwijfeld een en ander te vinden.

Eigenlijk zou je dit soort zaken al in je startpost moeten verwerken. Ook kunnen anderen je dan beter en gerichter helpen met zoeken :).

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 02-01-2009 21:15 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zet AA of HDR/bloom eens uit. Die twee gaan niet samen op nVidia G70 kaarten.

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Ik had al last van het probleem voordat ik een herinstallatie had uitgevoerd. Vorige week heb ik opnieuw geïnstalleerd en overal de nieuwste drivers voor gedownload. De vorige installatie was ongeveer een half jaar oud, en de drivers ook omdat ik die verder niet bijgewerkt had. Daar lijkt het hem niet direct in te zitten. De tip van AA en bloom maakt geen verschil helaas.

Ik had op google wat hits gekregen toen ik zocht op "Trackmania vista 64" "Trackmania Light" & "Trackmania SLI" maar het is niet relevant voor mijn probleem. Ook op het forum van Nadeo kan ik niets vinden. Daar heb ik gezocht op "Sli" wat niet gaat omdat je woorden met minimaal vier karakters moet gebruiken... 8)7

Wel ben ik erachter dat het in de sli opstelling zit. Ben toch nog aan het proberen geweest (alweer) en heb sli uitgeschakeld. Probleem is weg, maar een oplossing is het natuurlijk niet. Ik zal nog nieuwe drivers proberen (als die er zijn)...

• PromoX

PromoX

Flying solo

Probeer dit 's:
Fixed SLI error with lights shining through solid objects in TrackMania United Forever by changing TMForever.exe into MassEffect.exe

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Belachelijk dat het werkt! Mijn held _/-\o_

Waarom kan ik dat zelf nou niet vinden... Misschien moet ik het toch gewoon bij consoles houden... }:O

• PromoX

PromoX

Flying solo

Mooi dat het gelukt is :).

Met google (en dan de 4e site) was ie toch niet zo moelijk te vinden. Kleine moeite om iemands held te worden 8).

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Allerlei opties geprobeerd... Nooit gedacht om "64" er eens uit te laten |:(
Pagina: 1