Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op m'n TD TouchFlo uitgeschakeld en krijg nu via S2U2 het weer te zien.
Hoe kan ik het weer echter 'updaten' zonder weer telkens TouchFlo in te schakelen?
Ook had ik graag de interface van het weer zoals gekend van TouchFlo, maar weet niet of dit mogelijk is.
Bvb, met welk bestandje start je het weer op?

:9~ Nog een prettig eindejaar en spetterend 2009. :9~

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34

PD2JK

ouwe meuk is leuk

En dat laatste meen je ook niet? :'(

Verder kun je een topicreport doen als je denkt dat het topic overbodig geworden is. Dit ding linksboven: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Neen ik meen het wel allemaal, alleen is dit allemaal nogal nieuw voor mij.
Het had in een ander topic moeten staan en niet hier. |:( ;)

Maar moest je het antwoord weten, hoor ik het graag.
Weet je anders misschien hoe ik dit topic kan deleten omdan de vraag in het juiste topic te zetten?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Alleen moderators kunnen topics trashen; de mensen met een rode username. In ieder geval welkom hier op GoT. Voor de nieuwelingen kan ik de FAQ aanraden. Hier staan tips in hoe je een topic opent e.d. :)

Met je probleem kan ik je helaas niet helpen... ;(

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Tx..... _/-\o_

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
PD2JK schreef op woensdag 31 december 2008 @ 19:46:
Alleen moderators kunnen topics trashen; de mensen met een rode username.
* pven meldt zich :*)

Deze vraag kan je beter in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10 stellen. Pleeg, voordat je daar je vragen gaat plaatsen, wel eerst wat onderzoek. Zo is het hier gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. :)

Omdat dit topic an sich verder geen discussiewaarde heeft, sluit ik hem.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.