Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Bug?] Frontpage forumtracker leidt naar laatste reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

De tracker op de frontpage verwijst naar de laatste reacties van een topic, terwijl ik in mijn prefs ingesteld heb staan dat ik niet naar de laatste reacties wil als ik naar een topic ga.

Is dit een bug of een niet gedocumenteerde feature? :P

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De tracker geeft topics aan die een toevoeging hebben gehad en die staan over het algemeen altijd op de laatste pagina :P

offtopic:
Kan je wellicht je signature iets inkorten? Hij is nu net 6 regels lang, wat net iets te veel is ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij de omschrijving van de pref staat dan ook "In de topiclijst gaat een link direct naar de laatste 'berichten-per-pagina' berichten".

In de tracker laat de nieuwste wijzigingen in topics zien en is een hulpmiddel voor users die actief aan het surfen zijn op de site. Bij een klik wil je meteen kunnen zien wat er nieuw is. Het lijkt me niet zinvol om de pref ook op de tracker van toepassing te laten zijn.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

\[bug?] actieve topics in tracker altijd naar /last
Ik had het al een keer gemeld..

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad al eerder gemeld, en verder heeft het technisch nogal wat voeten in aarde en is de toegevoegde waarde twijfelachtig imo.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.