Beste iedereen. Nadat ik geprobeerd heb mijn pc en tv aan elkaar te linken via S-VHS heb ik een probleem. Het aansluiten via S-VHS is niet gelukt, maar dat is niet het probleem. Nadat ik alle kabels verwijdert had staan er vreemde gele blokken in de stukken die wit zijn op mijn beeldscherm. Op dit moment zitten er dus lichtgele blokken in een soort dambord patroon op dit invulscherm en alle andere invulvakken. De witte gedeeltes hebben hier last van, de rest niet. Ik heb de drivers van de 8600 GT al verwijderd, waarna het probleem verholpen was. Na het opnieuw installeren van de drivers was het probleem met de gele blokken echter ook terug. Ik weet niet of de poging om de tv aan te sluiten ermee te maken heeft gehad, maar meteen na die poging is het probleem ontstaan. Wie kan mij helpen met dit wazige probleem?
Verwijderd
Wat veroorzaakt het probleem de videokaart of het beeldscherm. Is altijd wel handig om te weten waar het probleem zit. 
Het zou kunnen dat je de videokaart half hebt gesloopt door kortsluiting te maken, of door het verkeerd aansluiten van de kabels.
Het zou kunnen dat je de videokaart half hebt gesloopt door kortsluiting te maken, of door het verkeerd aansluiten van de kabels.
Rail Away!
1 topic is genoeg iddMad Marty schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:15:
Één topic voor je probleem is genoeg
SVHS videokaart probleem
Dit topic is gesloten.
![]()