Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 videokaarten op 380 Watt voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Beste Tweakers,

In mijn pc zit een voeding van 380 Watt, nu wil ik daar 2 vidoekaarten op laten draaien. Er draait op dit moment een MSI 8500 GT 512 MB op, en daar wil ik nu een 9400 GT 1GB of vergelijkbare kaart bij zetten. Zou deze voeding dit trekken?

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11 11:15

bosaap22

Doing things I'm good at.

Gaat het om een A-merk voeding of een no-name versie? Kun je de sticker van de voeding even quoten voor wat meer info?

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-11 15:52
Als je het voor SLI doet zou ik het niet doen. De kaarten moeten uit dezelfde gpu serie komen en je moet een sli chipset hebben

• 3E3A37
Het merk ik Antec, goed merk lijkt me. En nee wil het niet in SLI gaan doen, je kunt toch ook alleen maar SLI doen, als het precies hetzelfde type is?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 20:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

3E3A37 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:40:
Het merk ik Antec, goed merk lijkt me. En nee wil het niet in SLI gaan doen, je kunt toch ook alleen maar SLI doen, als het precies hetzelfde type is?
Ja, integenstelling tot ATi/AMD moet je bij Nvidia voor SLi twee kaarten hebben welke voorzien zijn van een GPU uit dezelfde reeks/type. Daarnaast moet je zelf ook wel kunnen nagaan hoeveel vermogen het systeem gaat trekken. Op GoT is daar genoeg informatie over te vinden, met name in hethierboven reeds genoemde topic over voedingen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• 3E3A37
Oke bedankt, ik zal hier dan even rond gaan kijken. Alhoewel ik dit al even snel had gedaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Valt nogal onder:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 21

Voortaan voor je post gewoon even lezen. Het is niet alsof je de eerste bent die met een vraag als dit zit :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.