Toon posts:

Iemand ervaring met Great Western Trading?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12 20:03
@Catch22: Wat is er nou weer mis met een virtuemart winkel?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:59

Wildfire

Joy to the world!

418O2 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:50:
Als dit echt een professioneel en groot bedrijf is, vraag ik me toch sterk af waarom ze een virtuemart shop hebben en hun site grossiert in taalfouten
Excuse me? VirtueMart kan ook gewoon professioneel ingezet worden hoor. Het bedrijf waar ik werk heeft ook nog tijden met VirtueMart gewerkt, en waarom ook niet? Goed ingesteld en ingericht is er absoluut niets mis mee.

Verder nog steeds niemand met real-life ervaring met GWT?

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 07-03-2009 21:27 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Great western trading is een betrouwbaar bedrijf met o.a. 2 winkelunits in de computerhal op de beverwijkse bazaar. Ze zitten daar al zeker 8 jaar. Krakkemikkige site en communicatie komt dordat het een Irakees gezin is , ze spreken overigens wel goed nederlands.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan je dat ook onderbouwen met ervaringen en dergelijke? Want dat ze op de bazaar staan was al bekend en waarom de nationaliteit een verklaring is voor een brakke site en slechte communicatie, terwijl ze wel goed Nederlands spreken kan ik ook niet echt volgen.

Op deze manier is je reactie een tamelijk nutteloze toevoeging aan dit inmiddels al weer aardig oude topic...

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Zeker wel, ik heb er wel eens wat gekocht en als er iets is doen ze niet moeilijk en verhelpen de problemen of vervangen het artikel.
Ik ken die mensen al 8 jaar (ben geen Irakees maar gewoon hollander)
Ik ken heel veel standhouders in beverwijk en weet daar de eerlijke en niet- eerlijke handelaar wel te onderscheiden.
Pagina: 1 2 Laatste