![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
If it ain't broken it doesn't have enough features
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ja, dat vond ik ook. Niet zozeer een nadeel, maar ik denk dat er meer uitdaging was geweest als Elika, maar een beperkte hoeveelheid magic kon gebruiken in de corrupted zones. En dat je dan terug moet keren naar plek buiten de corruptie om haar weer op te laden.DarthDavy schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:35:
Het enigste nadeel dat ik op verschillende websites zie terugkomen is dat het spel nogal makkelijk is, omdat je niet kan sterven (als je zou 'sterven', steekt Elika daar een stokje voor). Het spel biedt daardoor maar weinig uitdaging. Het is maar de vraag als je dat als een nadeel ervaart. Ik vond het geweldig om lekker relax te kunnen gamen en gewoon lekker door te gaan in de game zonder om de 5m hoeven stil te staan en mezelf af te vragen of ik die of die sprong wel kan maken. Gewoon lopen en springen, slingeren, klauteren op alles wat los en vast hangt. Gaat het fout? Geen probleem! Elika redt me wel zonder dat ik een gans level opnieuw moet spelen. Ik vind het juist een verbetering!
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 238744
Hetzelfde hier, gisteren begonnen heel kort (PS3), net een 1/2 - 1 uur, oid.SToRM666 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:24:
Ik ben gisteren aan de game begonnen. Grafisch ziet het er allemaal erg goed uit, maar ik vind de gameplay tot nu toe wel wat eentonig. Maar ik ga er vanuit dat hier nog wel wat variatie in zal komen.
The devil is in the details.
Anoniem: 107802
Anoniem: 14124
[ Voor 11% gewijzigd door Saturnus op 31-12-2008 01:58 ]
Ja, ik heb al met de andere skins gespeeld. Ze zijn niet zo goed gelukt als de standaard skins. Het lijkt dan alsof je meer met een op de wereld geplakte prins en Elika speelt.Saturnus schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:58:
Eindelijk een topic inderdaad. Inmiddels heb ik The Concubine en The Alchemist volledig afgesloten. (Ook alle lightseeds binnen.) Van de overige 2 moet ik nog 1 ground healen en dan de main battle. Maar eerst ga ik alle lightseeds pakken. Stiekem hoop ik op een speciaal einde.
Iemand al met die skins gespeeld?
Toen ik van skins wisselde, toen werd bij mij de game zelfs traag. Als ik terug ging naar 'The New Prince' bleef dat er in hangen.DarthDavy schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:12:
Ja, ik heb al met de andere skins gespeeld. Ze zijn niet zo goed gelukt als de standaard skins. Het lijkt dan alsof je meer met een op de wereld geplakte prins en Elika speelt.
Spoiler voor wat je krijgt als je 1001 lightseeds verzamelt:
spoiler:nu ja... spoiler... Niets speciaals eigenlijk. Als je 1001 lightseeds verzamelt en je beëindigt het spel, dan krijg je proto-type skins voor de prins en Elika. Twee extra skins dus
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Einde deed mij erg denken aan dat van Warrior Within:YopY schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:04:Ook vind ik het einde nogal vaag / tegenstrijdig,spoiler:.met dat einde krijg ik het idee dat al die herhalingen gewoon onnodig waren, in een klap wordt al het 'werk' dat je gedaan hebt teniet gedaan, en je kunt niet eens kiezen wat je doen wilt,. Dit waarschijnlijk ivm de onvermijdelijke sequels
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Anoniem: 234350
Cunning linguist.
PSN id: GG--77
Dan ben je al over de helft, er zijn er 1001cevel schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:43:
Ben nog halverwege en heb al 750 lightseeds... en ik wil ze natuurlijk allemaal
Cunning linguist.
[ Voor 6% gewijzigd door Cevel op 16-01-2009 10:04 ]
plaatje gaat ff niet.. maar kan je het wel makkelijk uitleggen..
Als je het over de seeds hebt waar ik denk dat je het over hebt, dan is dit de oplossing:cevel schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:03:
Bij de Ketel / Vallei, kan iemand mij vertellen hoe ik die 5 lightseeds kan pakken.. ben al 500 sprongen verder..je kan ze zien als je op de plek staat waar je geheeld hebt...ze staan bovenin.. mij lukt het gewoon-domweg niet
Zo niet, kijk dan ook even naar deze link: http://www.mahalo.com/Prince_of_Persia_Xbox_360_WalkthroughReturn here for the last bunch of Light Seeds when you've acquired Breath of Ormazd. Climb down the vines from the Fertile Ground and take the path that curves around to the right.
Before you get to the next room, climb up the wooden wall to your right. Cross the beam to the next platform and look over the edge on the left side. You'll see a plank below that you can reach by Gripfalling.
Once you're on the plank, jump to the green Power Plate that's inside a depression in the wall. When you hit the second plate, be ready to dodge to the left right away, then veer back to the middle.
You'll reach an elevated platform with five Light Seeds. Grab them and slide down the wall on your left. This takes care of all 45 seeds for this area.
Een linkje is dan ook wel op zijn plaats.Saturnus schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:20:
Er is een leuke PoP screensaver in de omloop sinds enkele dagen.
Mooie muziek eronder (variant op die uit de game).
Hij is alleen voor trouwe Ubisoft nieuwsbrief lezers.DarthDavy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:03:
[...]
Een linkje is dan ook wel op zijn plaats.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Volgens mij was dat al eerder aangekondigd, maar wel fijn dat het er komt. Gister eindelijk alle light seeds gehaald, dat laatste stuk blijft (imo) toch wel verschrikkelijk sterk gedaan.Saturnus schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:24:
nieuws: Downloadable content Prince of Persia verschijnt eind februari
What the...als ik iets niet verwacht had was het wel dat.
Dat zeg ik....
Graag, stuur anders even een DM, lijkt me mooi spul om op je telefoon te zetten.Saturnus schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:19:
Ik heb WAV's geript uit de BIK-files. Als je ze online wilt, roep maar.
Dat zeg ik....
Met dat fluisteren bedoelde ik eigenlijk de endgame whispers zeg maar.Saturnus schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:33:
Staat online. Als er meer belangstelling is, stuur een DM.
Tevens ga ik het (later) nog uitbreiden met wat eindspel voices.
Dat zeg ik....
I don't have a clue..
Om het spel uit te spelen heb je maar iets van 540 seeds nodig. Alles wat je daarna pakt is om speciale skins te unlocken. Er zijn in het spel 1001 seeds. Je mist voor de rest geen speciale aanvallen, powers ed. dus daar hoef je het niet voor te doen! Speel lekker het spel uit voor storyline, ga daarna terug en haal de seeds... Veel plezierYannickH schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:43:
Loont het nog wat om al die 'onmogelijke' seeds te pakken? bonus content ofzo? Vrij irritant als je het gewoon voor de eerste keer speelt voor de storyline..
I don't have a clue..
Wel opletten, want eens in het laatste stuk van het spel (dus na het uitspelen van de 24 levels) kan je niet meer terug om alle seeds alsnog te zoeken. Deze fout heb ik gemaakt.YannickH schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:43:
Wat een heerlijk spel is dit zeg! Ik ben ergens op een kwart ofzo, maar ben nu al gek op dit spel.
Loont het nog wat om al die 'onmogelijke' seeds te pakken? bonus content ofzo? anders ga ik het gewoon uitspelen, sommige ben je echt een uur mee bezig, en dan heb je 2 seedsVrij irritant als je het gewoon voor de eerste keer speelt voor de storyline..
@saturnus: heb je een berichtje gestuurd voor die sounds, ga eerst het spel uitspelen, maar deze toch alvast hebben om in mn messenger te gooien is altijd leuk
Saturnus schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:00:
Ah ok. Vermoede ook al een beetje dat je die wilde.
Dat is een redelijk lang 'verhaal' dat hij daar verteld he?
Maar die komt er inderdaad nog bij.
Dat zeg ik....
Anoniem: 294970
[ Voor 19% gewijzigd door Saturnus op 18-03-2009 12:57 ]
Blijkbaar jaSaturnus schreef op zondag 22 maart 2009 @ 00:23:
Dus het is eigenlijk zo gegaan dat de speeltijd gereset is door Epilogue, jij laad een savegame speelt de game zogenaamd uit in 2 minuten zonder 1x te worden gered door Elika?
En wat kan je dan met die achievements?
als ik het zo hoor zou het heel goed kunnen dat in het volgende deel prince en elika zich moeten aansluiten bij de slechterikBiobakker schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:46:
[...]
spoiler:What candle will shine in the darkness now that she has gone?
Abandon this place. When I will be free she will already have been forgotten.
What injury have I done to you that you have not done to me? Mine has been the imprisonment, mine has been the pain. She is dead, dead for eternity, but I will be free!
Fear not the night, for it is the dawn that brings the pain, and the night that brings the dreams... choose life, choose death. I shall be free, and where then will the light be? She has blinded you with her light, burned her will until it became yours! Reclaim your destiny! I WILL BE FREE... She burns so brightly, a shining star for Ormazd. Is he prepared to make such sacrifice, or has he let his followers fall for him, fallen in his place? You seek justice? Then banish Ormazd... free me. The light burns, the darkness soothes. The choice is not yours. The choice is not yours.. Offer me your soul... offer me no resistance. I can be your beginning or your end... the choice... is not yours.
Haha...jorisandkaylas schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:09:
[...]
Blijkbaar ja.
Dat is 110 punten die erbij zijn geschreven op mijn gamercard.
Diep van binnen ben ik erg blij met deze bug omdat het echt onmogelijk zou zijn geweest voor mij om die achievements te halen maar aan de andere kant... als ik het zou hebben gehaald dan zou de voldoening groter zijn geweest.
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 22-03-2009 01:38 ]
Met die punten kan je niets. Is gewoon voor de lol.Saturnus schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:38:
[...]
Haha...Maar je krijgt er dus punten voor? Gaat dan zeker niet op voor de PC versie (waarvoor sowieso geen Epilogue is helaas). Ow en wat kan je met die punten dan?
Als jij van de gemiddelde bad guy zijn "er is geen andere weg, je bent verdoemd, yada yada" speech gelooft, dan zou dat inderdaad kunnen kloppen. Waarom denk je dat ze zo'n speech geven? Angst. Pure angst.dangerpaki schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:27:
[...]
als ik het zo hoor zou het heel goed kunnen dat in het volgende deel prince en elika zich moeten aansluiten bij de slechterik
[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 22-03-2009 08:45 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
The Zep Man schreef op zondag 22 maart 2009 @ 08:45:
[...]
Als jij van de gemiddelde bad guy zijn "er is geen andere weg, je bent verdoemd, yada yada" speech gelooft, dan zou dat inderdaad kunnen kloppen. Waarom denk je dat ze zo'n speech geven? Angst. Pure angst.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Cunning linguist.
Dat scheelde bij mij ook heel veel, zeker de construction yard was bv, heel erg sfeervol. Ik snap dat het niet in de epilogue in te passen was, maar toch is het jammer.Bart ® schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:16:
Ben nu met Epilogue bezig. Op zich wel weer leuk, maar tot nu toe is de wereld alleen maar "evil" en dus grauw en lelijk... In het origineel was het toch leuker met die mooie spelwereld zonder zwarte shit
Dat zeg ik....
[ Voor 6% gewijzigd door budi op 21-06-2009 10:43 . Reden: Wat opluchting ;) ]
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Hier staan alle combo's die je kan doen: http://www.xbox360achieve...php?p=1382795#post1382795,budi schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:39:
Ik heb helaas toch zeer gemengde gevoelens over dit spel. Het is een zeer mooi spel, ziet er goed uit en er zit een goede sfeer in. Het platform gedeelte is ook leuk, maar mijn god, die gevechten! Saai! Niet normaal meer. Toch heb ik me er doorheen gewerkt en heb hem uitgespeeld. Het einde maakte wel weer een hoop goed. Dus toch maar de epiloog gekocht en heb nu echt veel spijt daarvan. Ben nu voor de zoveelste keer bezig met die shape-shifter. Duurt gewoon uren voordat je een paar pixels van de energy bar af hebt en dan verandert ie weer in dat grote monster.
Waarschijnlijk snap ik gewoon niet veel van hoe die combo's werken, het is ook nergens duidelijk te zien wanneer je een volgende knop in kan drukken, dus je komt niet veel verder dan een beetje XXXX of YXXX. Heeft iemand misschien nog tips? Of weet iemand een video op youtube waar je wel de conversaties kan zien, zodat ik toch weet hoe het afloopt? Ik heb wel een walkthrough gezien, maar da's zonder de conversaties.
edit: net toch nog even met tegenzin verder geklooid en hem twee keer achter elkaar over de rand gekregen. Op naar de volgende saaie baas
Dat zeg ik....
PC vind ik hem ook niets, maar op de Xbox bestuurt ie echt perfectmerauder schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:26:
Hoewel ik mij de blaren op de vingers heb gespeeld met de orginele PoP en PoP 2 vond ik deze titel een beetje een teleurstelling. Ik heb em dan ook niet uitgespeeld.
Grafisch is het spel te gek, qua sound ook, maar de besturing vond ik (PC versie) gewoon niet fijn. Ik weet niet hoe dit op de Xbox is zodat ik eventueel op dat platform deze titel eens ga proberen.
Cunning linguist.
Is het niet zo dat je er een Xbox 360 controller voor kan gebruiken? Gewoon een bedraade controller aansluiten en je kan spelen (begreep ik tenminste).merauder schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:26:
Hoewel ik mij de blaren op de vingers heb gespeeld met de orginele PoP en PoP 2 vond ik deze titel een beetje een teleurstelling. Ik heb em dan ook niet uitgespeeld.
Grafisch is het spel te gek, qua sound ook, maar de besturing vond ik (PC versie) gewoon niet fijn. Ik weet niet hoe dit op de Xbox is zodat ik eventueel op dat platform deze titel eens ga proberen.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Hoe bedoel je? Volgens de tutorial en de combilijst moet ik gewoon X duwen, maar dan gebeurt er niets.Saturnus schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:34:
Verder in het spel unlock je die rondjes aan de muur (vliegen, muur lopen, teleport, enz) kan zijn dat je die daar voor nodig hebt maar soms zijn er ook wel lastige seeds bij.
Als het goed is kan je de knop zien in je opties toch?
Ah excuus, X is de zwaardaanval knop op de 360.Saturnus schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:38:
Op de PC had ik altijd problemen met die keys. Er kwam de hele tijd een vaag plaatje te staan en dan moest je eerst gaan nadenken onder welke toets dat zat.
Maar X is van een console zeker?
Dan kan het wel de timing zijn ja. Meestal gaat het om zo snel mogelijk.
Dat heb ik achteraf heel erg. Toen ik speelde vond ik het wel leuk maar achteraf vind ik dit (PoP 2008) maar eenkazuka schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:49:
Enig nadeel vind ik wel, net als een andere Ubisoft game Assasins Creed, dat het na verloop van tijd wat eentonig wordt en het eigenlijk steeds een kwestie van herhaling is.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Nee hoor. Het gaat zeer goed zelfs met een toetsenbord en muis.jbdeiman schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:50:
Spelen op de PC is met dit soort games eigenlijk alleen goed (erg goed) te doen met een Joypad of -stick. (de computerversie van die stick) Je hebt dan goede (lees: volledige) controle over bewegingen, net als op de consoles.
Zelf game ik het liefste met de pad, omdat je zeker bij 3d games veel subtieler kan bewegen dan met de standaard keyboard input.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Je krijgt wel degelijk iets te zien voor de moeite die je gedaan hebt.DropjesLover schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 03:35:
ik kan de laatste 2 lightseeds in PoP 4 niet vinden
eerste (basic) firtile ground van de concubine. hele gebied al 4x doorlopen en bij elk richeltje kijkend, overal onderhand wel naar beneden gevallen
jammer dat je er geen extra content mee vrij speelt of een andere ending krijgt, zoals bij WW.
PSN: Zwartkijker
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb echt geen goed woord meer over voor dit spelOk that really sucks....
So they have two options:
1: They manage to talk to Ormazd, so that he kills Ahriman...
2: The prince gets back the sands of time to undo the whole shit
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Nou, dat was toch niet echt moeilijk, als je een knop indrukte voor bijvoorbeeld een zwaardslag, dan werd tijdens het uitvoeren van die zwaardslag een kort stukje in slowmo weergegeven. Als je tijdens die slowmo de volgende combo-knop indrukt, dan is ie goedbudi schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:49:
Zelf kon ik nooit uitvogelen hoe de timing van de combo's zat.
Cunning linguist.
Flickr PSN ID= cheironnl
Er zijn wel meer bruikbare combo's. die van jou kan trouwens ook langer.cheiron schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:18:
1 combo heb ik daarna constant gebruikt: Elika -> acrobatiek -> Elika -> Zwaard. Dat deed aardig wat schade.
Klopt, dat blokken doen ze regelmatig, maar hangt van hun uiterlijk af. Als ze blauw zijn kun je ze geloof ik alleen met je zwaard raken, en als ze zwart zijn alleen met Elika. Of andersom. Maar als je eenmaal je eerste slag raak hebt, kun je je combo gewoon afmaken. Zaak is dan dus om een zo lang mogelijke combo te maken, en zo dus maximaal damage te doen. In principe krijg je alles met twee lange combo's wel dood...budi schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:54:
Probleem wat ik altijd had met die combo's (wat ik eerder was vergeten te posten) is dat ze vaak afgebroken worden doordat de tegenstander blokt. Ook heel vaak al meteen bij de eerste slag, daar werd ik wel een beetje moe van, zo lang dat het dan duurt. Maar goed, ik doe dus vast iets fout
Cunning linguist.
Flickr PSN ID= cheironnl
Mij ook niet, maar ik speel dan ook op een 360.cheiron schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:57:
Twee driehoekjes na elkaar is mij nog niet gelukt in een combo..
Cunning linguist.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq