[GoT] Inloggen werkt niet met eigen account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ben een zeer fervent tweakers.net bezoeker, en heb al een hele tijd mijn eigen account.
Ik zit echter met het volgende probleem.

Toen ik ongeveer 2 uur geleden probeerde in te loggen, werkte alles normaal.
Nu, probeer ik echter in te loggen, en gebeurt volgend scenario:

1. Ga naar GoT --> Inloggen
2. Typ Username en password, en klik op Login.
3. Krijg venster met Loggin succesvol. U wordt teruggestuurd naar de pagina waar u vandaan kwam.

En dan kom ik gewoon terug op de homepage uit, waar ik mooi de melding kan zien dat ik moet registreren of inloggen...

Het maakt niet uit of ik Internet Explorer 8 gebruikt, of Firefox 3.0.5, het probleem blijft.

Ik heb nu juist ingelogd met het account van mijn neef, op dezelfde computer, en dat werkt wel 8)7
Lust de tweakers server mijn account niet meer ?

Ik heb ook geen verkeerde dingen gedaan ofzo, en het is raar dat het een uurtje of twee geleden nog perfect werkte, op dezelfde PC.

Ik gebruik Windows 7, en IE8 of FireFox maakt niet uit. Paswoord is juist, en heb het al verscheidene malen opnieuw geprobeerd, zonder resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb alle sessies van Petervanakelyen uitgelogd, het waren er nogal wat. Je zou het nu nog eens kunnen proberen om te kijken of daar het probleem in heeft gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
SmartDoDo schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:24:
Ik heb alle sessies van Petervanakelyen uitgelogd, het waren er nogal wat. Je zou het nu nog eens kunnen proberen om te kijken of daar het probleem in heeft gezeten.
Bedankt, alles werkt weer als vanouds !

Ik weet dus nu voor in het vervolg dat ik af en toe mijn sessies eens moet beeindigen.
Volgens mij heb ik dat tot nu toe nog nooit gedaan :P

In ieder geval bedankt, kan weer terug blij op tweakers.net zitten :)
Bedankt !!

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Aantal openstaande sessies op onze servers zou toch geen belemmering mogen zijn, maar met veel niet-netjes uitgelogde sessies is de kans op cookie-corruptie aan de client kant wel een stuk groter.

Met zowel de bèta's van IE8 als van Firefox 3.1 zijn overigens inlogproblemen gemeld (en dat betreft in beide gevallen bugs in betreffende bèta-browsers).

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 29-12-2008 23:45 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Aangezien het hier ging om +/-50 sessies van soms maar 1 hit, leek het me een redelijke gok om daar het probleem te vermoeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb nu weer hetzelfde probleem.
Ik kan niet meer inloggen.

Telkens ik inlog, krijg ik de melding dat ik een nieuw bericht heb (gele balk bovenaan) maar dat kan ik niet lezen !

Want vanaf de melding 'U bent nu ingelogd' weg is, ben ik weeral uitgelogd.
Opnieuw inloggen maakt niet uit, geeft hetzelfde effect.

Cache clean, cookies verwijderd, geprobeerd op verschillende PC's, met verschillende browsers.
Geen enkel verschil.

Als ik inlog wanneer ik een bericht stuur, wordt het bericht met succes in het topic geplaatst, maar het maakt niet uit of ik 'Blijf ingelogd' aanvink.

Zeer irritant, want ik kan dus niet het bericht lezen dat ik via DM heb gekregen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

crisp in "[bug] Moet 2 keer inloggen GoT?"

Kortom: probeer eens in te loggen via de frontpage; ik vermoed namelijk dat in bepaalde gevallen het inloggen via het forum inderdaad fout kan gaan.

edit: ik heb een fix doorgevoerd die dit probleem zou moeten oplossen :)

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 06-01-2009 23:10 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1