Ik ben een zeer fervent tweakers.net bezoeker, en heb al een hele tijd mijn eigen account.
Ik zit echter met het volgende probleem.
Toen ik ongeveer 2 uur geleden probeerde in te loggen, werkte alles normaal.
Nu, probeer ik echter in te loggen, en gebeurt volgend scenario:
1. Ga naar GoT --> Inloggen
2. Typ Username en password, en klik op Login.
3. Krijg venster met Loggin succesvol. U wordt teruggestuurd naar de pagina waar u vandaan kwam.
En dan kom ik gewoon terug op de homepage uit, waar ik mooi de melding kan zien dat ik moet registreren of inloggen...
Het maakt niet uit of ik Internet Explorer 8 gebruikt, of Firefox 3.0.5, het probleem blijft.
Ik heb nu juist ingelogd met het account van mijn neef, op dezelfde computer, en dat werkt wel
Lust de tweakers server mijn account niet meer ?
Ik heb ook geen verkeerde dingen gedaan ofzo, en het is raar dat het een uurtje of twee geleden nog perfect werkte, op dezelfde PC.
Ik gebruik Windows 7, en IE8 of FireFox maakt niet uit. Paswoord is juist, en heb het al verscheidene malen opnieuw geprobeerd, zonder resultaat...
Ik zit echter met het volgende probleem.
Toen ik ongeveer 2 uur geleden probeerde in te loggen, werkte alles normaal.
Nu, probeer ik echter in te loggen, en gebeurt volgend scenario:
1. Ga naar GoT --> Inloggen
2. Typ Username en password, en klik op Login.
3. Krijg venster met Loggin succesvol. U wordt teruggestuurd naar de pagina waar u vandaan kwam.
En dan kom ik gewoon terug op de homepage uit, waar ik mooi de melding kan zien dat ik moet registreren of inloggen...
Het maakt niet uit of ik Internet Explorer 8 gebruikt, of Firefox 3.0.5, het probleem blijft.
Ik heb nu juist ingelogd met het account van mijn neef, op dezelfde computer, en dat werkt wel

Lust de tweakers server mijn account niet meer ?
Ik heb ook geen verkeerde dingen gedaan ofzo, en het is raar dat het een uurtje of twee geleden nog perfect werkte, op dezelfde PC.
Ik gebruik Windows 7, en IE8 of FireFox maakt niet uit. Paswoord is juist, en heb het al verscheidene malen opnieuw geprobeerd, zonder resultaat...