migreren HD1 --> HD2

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

• macroyster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-12-2025
Hoi,

Zit met een probleem. Heb een nieuwe HD in mijn PC geplaatst, clean install, maar krijg met geen mogelijkheid de juiste drivers geinstalleerd, waardoor mijn systeem om de haverklap crasht.

Op mijn oude schijf (welke te klein is) staat nog wel een goed werkend XP versie.

Ik wil een image kopie maken van HD20Gb naar HD500Gb.

Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken wat doe ik het beste? :)

THANKS!

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Kan je nergens de juiste drivers downloaden dan, aangezien deze op die andere XP install (oude schijf) kennelijk wel aanwezig waren??

Maar voor wat je wilt doen kan je een programma als Ghost gebruiken. Daarvoor eerst even de oude HDD terugzetten, een image maken met en deze naar een (Bootable) DVD fikken. Vervolgens je nieuwe HDD terugzetten en het image hierop restoren.

Mijn weblog

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

macroyster schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:01:
Ik wil een image kopie maken van HD20Gb naar HD500Gb.

Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken wat doe ik het beste? :)
[search=hdd image kopie]

Zou je in het vervolg vóór je een topic opent ook even de search willen gebruiken? :)

Aangezien deze vraag heel goed te beantwoorden is met iets meer inzet van jouw kant gaat dit topic op slot met het verzoek de http://gathering.tweakers.net/forum/faq nog eens te lezen met de nadruk op het stukje vooronderzoek.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.