Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

• Mindstorms
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-04-2025
Hallo,

Ik moet voor een vriend opzoek naar een nieuwe videokaart, omdat ie geen FarCry2 kan spelen. Er zit nu een Sapphire Radeon 9600 Atlantis van 256MB in zn kast, op een Gigabyte GA-8ISXT-FS moederbord. Nu is hardware niet écht miijn ding, dus ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken. Er zit een AGP 8x-slot in, en er zijn nog 4 PCI2.2 sloten vrij. Mijn vraag is, kunnen jullie iets aanbevelen voor een middelmode kaart waarmee in ieder geval spellen als FarCry2 gespeeld kunnen worden?

Mvg,
Mindstorms

[ Voor 4% gewijzigd door Mindstorms op 29-12-2008 14:47 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? eens door. Dan kun je voor jezelf heel makkelijk bepalen wat voor een kaart bruikbaar is.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:16
Neem inderdaad bovengenoemde eens door.. Voor ons is het ook handig om de rest van de pc te posten, processor en geheugen bijvoorbeeld..

BTW: De Ati HD3850 is de snelst mogelijke kaart op AGP: http://tweakers.net/price...728=&d727=&d731=&x=11&y=9

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 16:17
Met een 3850 kun je FC2 nog redelijk spelen op medium/high, Echter de AGP versie wordt enorm gelimiteerd doordat er niet genoeg bandbreedte beschikbaar is. Als je echt alleen maar FC2 wilt spelen kun je het gewoon kopen, maar persoonlijk zou ik kijken naar een leuke E8400 met een Radeon 4850 erbij op een nieuw mamaplankje. Lijkt me slimmer dan alleen je videokaart upgraden want ik vermoed dat de rest van je hardware ook redelijk outdated is ;)

één is geen, twee is één

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? idd.

Geldt ook voor AGP kaarten. Hulp kun je hier krijgen, maar pas nadat je zelf op zoek gegaan bent, en dan nog gaan we geen keuze voor je maken, maar kunnen we specifieke deelvragen beantwoorden.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.