De situatie is als volgt: bij een pc (niet de mijne) is om de één of andere reden Vista opnieuw geïnstalleerd.
Alle data (foto's, muziek) stond op de C-schijf, en is dus verloren gegaan.
Nou zat ik me 2 dingen af te vragen:
-Is het mogelijk om terug te gaan naar de vorige installatie van Windows Vista?
Zelf denk ik eigenlijk van niet, maar wie weet is er oplossing.
Tweede punt: is het mogelijk om de data terug te vinden? Ik denk het wel, maar door alle data recovery software zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik weet dat er sprake is van formattering (voordat Vista er weer opnieuw werd opgezet), dus het zou ook terug te vinden moeten zijn.
Is het mogelijk om de data met gewone recovery software terug te krijgen, of zijn er nog bepaalde eisen aan dergelijke programma's (in mijn kwestie).
Jullie lezen wellicht dat ik niet heel veel kaas van deze dingen heb gegeten, maar ik kom er in mijn zoektocht niet uit, dus wat hulp van jullie kant zou erg gewenst zijn
Alle data (foto's, muziek) stond op de C-schijf, en is dus verloren gegaan.
Nou zat ik me 2 dingen af te vragen:
-Is het mogelijk om terug te gaan naar de vorige installatie van Windows Vista?
Zelf denk ik eigenlijk van niet, maar wie weet is er oplossing.
Tweede punt: is het mogelijk om de data terug te vinden? Ik denk het wel, maar door alle data recovery software zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik weet dat er sprake is van formattering (voordat Vista er weer opnieuw werd opgezet), dus het zou ook terug te vinden moeten zijn.
Is het mogelijk om de data met gewone recovery software terug te krijgen, of zijn er nog bepaalde eisen aan dergelijke programma's (in mijn kwestie).
Jullie lezen wellicht dat ik niet heel veel kaas van deze dingen heb gegeten, maar ik kom er in mijn zoektocht niet uit, dus wat hulp van jullie kant zou erg gewenst zijn
Hier zou uw advertentie kunnen staan