Toon posts:

graag jullie mening gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Verwijderd

Topicstarter
Poll: graag mening over welke aankoop LCD tv
samsung LE55A956
sony KDL-52Z4500
philips 52PFL9703
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=318739&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

tv zou ook zeker geschikt moeten zijn voor PS3 , heb al veel gelezen en gezocht maar blijf
twijfelen tss deze 3 . Daarom probeer ik wat wijzer te worden met deze poll . D.B.V.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:50

Twazerty

AVCHDCoder developer

Keuze is simpel: Sony

Samsung vind ik nooit zo'n geweldig beeld geven.
Philips kun je vanuit gaan dat er na enkele jaren weer een grote fout in blijkt te zitten. Is altijd bij philips de laatste 7 jaar.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:01
Deze doorgelopen? [FAQ] Welke TV moet ik kopen? Waarom twijfel je tussen deze? (Waarom deze gekozen, welke zijn afgevallen en waarom)? Wat is je budget? Speciale eisen qua aansluitingen etc?

Ik zou voor Pioneer gaan (Kuro serie voor LCD of een van de mooie 50" plasma's).

[ Voor 22% gewijzigd door asfaloth_arwen op 28-12-2008 19:25 ]

Specs

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:56
Het is volledig jou eigen keus. Ga eens langs in de winkel en bekijk ze eens allemaal?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Mijn ervaring met samsung is geweldig. En dan heb ik het vooral over hoe lang ze mee gaan. Daar heb je dus niet veel aan als je vaak een nieuwe koopt. Persoonlijk ben ik geen philips fan dus die valt voor mij sowiso af maar het ligt dus ook aan jou wensen. Maar die van sony zal vast ook niet slecht zijn,

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Als je bereid bent een sloot geld uit te geven, koop dan gewoon een Pioneer PDP508XD. Overduidelijk betere kwaliteit dan deze LCD tv's.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Verwijderd

Veel lezen is niet genoeg. Ga gewoon naar de winkel en kijken. Dat is nog steeds de beste oplossing. Neem anders ook [FAQ] Welke TV moet ik kopen? even door. Sowieso zijn dit soort topics niet de bedoeling op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.