[iPhone 3G] Kan niet met 3G netwerk verbinden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
Ik heb sinds eergisteren geen 3G verbinding meer gehad. Van Enschede tot Amsterdam, dus lijkt me sterk dat het aan het T-mobile netwerk ligt.
Iemand dit wel eens meegemaakt en een suggestie wat ik er aan kan doen? Restart e.d. Heb ik al geprobeerd.

@hierboven: menu en power een paar seconde inhouden zou je iPhone moeten resetten. Probeer dat nog eens.

[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 26-12-2008 14:04 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Shiver23 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:45:
Ik heb sinds eergisteren geen 3G verbinding meer gehad. Van Enschede tot Amsterdam, dus lijkt me sterk dat het aan het T-mobile netwerk ligt.
Iemand dit wel eens meegemaakt en een suggestie wat ik er aan kan doen? Restart e.d. Heb ik al geprobeerd.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt nog steeds geen 3G verbinding? Ik woon in Amsterdam en heb gewoon 3G verbinding (thuis niet, maar dat was al zo en zal ook zo blijven :( ) Gister nog naar naar Utrecht gereden en prima 3G verbinding onderweg (Google Maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 14:06:
[...]

Je hebt nog steeds geen 3G verbinding? Ik woon in Amsterdam en heb gewoon 3G verbinding (thuis niet, maar dat was al zo en zal ook zo blijven :( ) Gister nog naar naar Utrecht gereden en prima 3G verbinding onderweg (Google Maps)
Nee. Zojuist een restore gedaan, maar nog steeds geen 3G verbinding te krijgen. Echt heel vaag dit. Ik heb dit toestel net een week (nieuwe gekregen nadat mijn vorige stof onder het scherm had) en nu alweer stuk?
Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe heb ik wel vol UMTS-ontvangst, dus het is echt mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 06:36
Heb je de APN instellingen al eens verwijderd. 3G en dataroaming uitgezet. iPhone rebooten en alles weer terugzetten.
Dit werkt vaak in combinatie met proxysim. Iig het proberen waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Dotto schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:51:
Heb je de APN instellingen al eens verwijderd. 3G en dataroaming uitgezet. iPhone rebooten en alles weer terugzetten.
Dit werkt vaak in combinatie met proxysim. Iig het proberen waard :).
Mag helaas allemaal niet baten. Ik krijg ook steeds een pop-up over Diagnostic Information voor Apple. Kan me niet herinneren dat ik dat met mijn vorige toestel ook gehad heb. Of klopt dat wel en heeft dat er niets mee te maken?

[ Voor 22% gewijzigd door Shiver23 op 27-12-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
De berichten zijn afgesplitst van [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 17. Problemen moeten in een nieuw topic :) Zie ook AMD Beleid.

De pop-up krijg je de eerste keer en dan kan je toestemming geven om de informatie te verzenden. Die zie je dan verder niet meer. Daarin wordt voornamelijk geanonimiseerde informatie over programma crashes verzonden naar Apple. Dat zal waarschijnlijk niet met je probleem te maken hebben.

De iPhone is niet gejailbreakt o.i.d. Het kan zijn dat daarbij de radio-rom is vernaggeld. Vrijwel de enige andere verklaring is een hardwarematig defect. Het is zo te zien een fysiek aparte chip, dus misschien dat die kapot is: http://www.ifixit.com/Guide/First-Look/iPhone3G/Page-7.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dit heb ik ook al een keer gehad, T-mobile wist er niks mee te doen, ze zouden een netwerkonderzoek starten, en een paar dagen na de update naar FW2.2 met bijbehorende baseband deed ie het gewoon.

Probeer eens in field test mode te gaan en dan te kijken of je UMTS verbinding het doet. *3001#12345#* intikken in het call scherm :)
Pagina: 1