Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dommel blokkeert internet voor de Kerst.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.226 views

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-11 07:42
Kom ik thuis op kerstavond: "internet doet het niet!" zegt 't vrouwtje. Vrouw lief had erachter gezeten en nu niks geen internet meer. Ok, waar heb je aan gezeten? Wat heb je gedaan? "Niks." Tijd voor onderzoek.

Ik heb een draadloze netwerkverbinding met enkel lokale toegang, even wat instellingen nagelopen, niets aan de hand. Router maar eens resetten, kijken of dat helpt. Zelfde gedaan met het ADSL modem. Niks. Internet op m'n mobiel (KPN) eens proberen, ook niks! Hmm. Wereldwijde internetstoring??

Dat lijkt onwaarschijnlijk. Mobieltje gereset, die kon Internet weer op. Nu eerst eens in m'n router neuzen naar de status van de WAN verbinding. Connecting...

Met mobieltje naar de site van Dommel gesurft, misschien een storing bij Dommel. Niks te vinden. Inloggen op de site van Dommel dan maar. En wat zie ik tot mijn grote verbazing: " Suspended ". Wat blijkt, volgens hun heb ik in November en December de rekening niet betaald.

Alles even nagekeken, en binnen een paar minuten heb ik de betalingen boven tafel. Wel betaald dus maar toch afgesloten.

Lekker dan. Op kerstavond afgesloten worden door je provider. Ik heb lekker een paar dagen vrij en kan ook eens wat meer tijd online besteden en dan dit. Nu kan ik natuurlijk dagen gaan wachten tot ze bij Dommel weer op kantoor verschijnen. Tot vandaag wacht ik dus nog steeds en gebruik nu alleen met mate m'n gprs verbinding met KPN, vlak over de grens. En dat is heel traag.

Zo, mijn frustratie is geuit. Mensjes bij Dommel, jullie ook fijne dagen :(

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:55
Behalve frustratie , wat is de bedoeling van dit Topic? Wat wil je, schouderklopjes? Het leven sucked soms, get over it.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 20:48
Erg lullig, ik heb met je te doen. Dit is het typische gedrag van te grote maatschappijen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik wou al vragen of al gebeld had naar hun servicedesk, maar ik zie op hun website dat ze niet in het weekend bereikbaar zijn. Het lijkt erop dat je morgen mag gaan bellen naar ze.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• verzenden
Zerora schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:29:
Ik wou al vragen of al gebeld had naar hun servicedesk, maar ik zie op hun website dat ze niet in het weekend bereikbaar zijn. Het lijkt erop dat je morgen mag gaan bellen naar ze.
Probleem is dat het nummer van Dommel volgens mij helemaal niet werkt. Ik heb nog nooit telefonisch contact kunnen leggen met hun helpdesk. Ik hoop dat ze snel op m'n mailtje reageren. Ben bang dat alles even duurt voordat het weer rechtgezet is.

Verder heeft dit topic weinig nut. Een foutje kan gebeuren, maar het is toch ongelooflijk dat dit op kerstavond gebeurt en je dagen kan gaan wachten om het recht te breien. Ik voel me zo gehandicapt zonder breedband.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh, ga eens wat leuks doen met je vriending :?

internet is van de laatste 15, daarvoor hadden mensen er geen last van hoor als ze geen internet hadden
ofwel, get a life!

En prettige feestdagen natuurlijk

Iperf

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:04
Het is balen als inderdaad bedrijven dit soort fouten maken. Je kan weinig anders doen dan laten zien dat je wel betaald hebt maar ondertussen ben je wel de pineut.

Jaartje terug kreeg ik een aanmaning van tandarts ik had niet betaald... Vreemde was ik had ook nooit een rekening gehad nog. Dus ik keurig betaald maar wel hun gemaild hoe dit zat. Kreeg leuk mailtje terug bedankt voor de betaling en ja sorry de rekeningen gaan welleens zoek in de post waardoor ze niet aankomen.

Ik zit ook eigenlijk te wachten op een systeem dat je online makkelijk kan zien of je al betaald hebt of niet volgens hun systeem? Bij mijn mobiele telefoon provider (Telfort) kan dit en vind dit best goed werken.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
torp schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:25:
Erg lullig, ik heb met je te doen. Dit is het typische gedrag van te grote maatschappijen.
Zeker, die sluiten klanten die wel betaald hebben graag met opzet af zo vlak voor de kerst. Het is niet dat ze iets beters te doen hebben >:)

PSN: djmurcielago

Verwijderd

ja nou dus? ik heb ook 2 weken zonder internet gezeten, jammer , maar dan ga je toch wat anders doen ?

ga je zelf eens afvragen wat de mens deed voor internet ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

fish schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:47:

internet is van de laatste 15, daarvoor hadden mensen er geen last van hoor als ze geen internet hadden
ofwel, get a life!

Een auto hadden ze 100 jaar ook amper, dus dat die stuk is moet je niet over zeuren.
Wat een kul opmerking zeg, dat ze iets vroeger iets niet hadden wil niet zeggen dat je het nu niet kan missen of zelfs misschien wel nodig zou kunnen hebben. Probeer tegenwordig maar eens geld over te maken zonder internet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

[quote]MeNTaL_TO schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:43:
[...]

Een auto hadden ze 100 jaar ook amper, dus dat die stuk is moet je niet over zeuren.
Wat een kul opmerking zeg, dat ze iets vroeger iets niet hadden wil niet zeggen dat je het nu niet kan missen of zelfs misschien wel nodig zou kunnen hebben. Probeer tegenwordig maar eens geld over te maken zonder internet.
[/quot

acceptgiro? bestaat ook nog hoor, het enige is dat mensen te lui zijn om naar de bank te lopen/fietsen

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:33
fish schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:47:

ofwel, get a life!

Hehe

grappige en relevante aflevering van South Park: http://www.southparkstudios.com/episodes/166179

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

MeNTaL_TO schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:43:
[...]

ook geen leven :P ? acceptgiro, oid ?

Iperf

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Waarom heb je je eigen advies niet opgevolgd. Dan waren we verschoont van dit nutteloze topic.

"Jammer, erg teleurgesteld. Laatste bericht van mij, kijken of ik me kan unsubscriben"

quote afkomstig uit: wii email geen spam

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja maar, uitschrijven, dat kan volgens mij helemaal niet, ik heb even gezocht maar in de gauwigheid niets gevonden :+

Iperf

• verzenden
cornfed99111 schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:19:
Waarom heb je je eigen advies niet opgevolgd. Dan waren we verschoont van dit nutteloze topic.
Omdat het niet mogelijk is je uit te schrijven. Je kan natuurlijk ook nalaten te reageren op topics die je nutteloos vind maar jij hebt ook niet veel beters met je tijd te doen. Da's ook wel duidelijk aangezien je de tijd neemt om in m'n geschiedenis te zitten zoeken. Man, ik weet niet waar ik moet beginnen als ik op elk nutteloos bericht moet reageren. Maar ik houd weer even op anders stuur ik teveel bytes door de gprs ether.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

I&H is er niet om je frustratie te uiten.

Neem het gewoon op met de KS van Dommel ipv nutteloze topics te gaan openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.