wii email geen spam

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 09:36
:(
Ben een zeer trouwe lezer van deze site. Heb alleen nooit wat te melden of de behoefte te reageren. Vanavond kwam ik op internet tegen hoe je email op je wii kan ontvangen. Dat had ik nog nergens gelezen, leek me noemenswaardig en leek mij leuk om te delen. Neem de moeite om te registreren.
type dat klote verhaal om met jullie te delen, wordt ik binnen vijf minuten beschuldigt dat ik mn eigen site zit te promoten??? 't is mijn site helemaal niet! Wordt het topic nog gesloten ook!

Ach ja, jullie 'doorgewinterde tweakertjes' denken natuurlijk Newbe = SPAM

Jammer, erg teleurgesteld. Laatste bericht van mij, kijken of ik me kan unsubscriben

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

Geckoo

Good news, everyone!

maar waarom neem je dan zo'n naam?
en vandaag registeren...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
neem dan volgende keer ook de moeite om eerst de policy te lezen voordat je al de rest doet ...

dan wist je dat je hiervoor altijd een dm naar een mod moogt sturen,
en als het echt belangrijk is dat je topic zelfs ev. tot nieuwspost kan "ge-upgrade" worden....

edit: ps: groeten doen we zo al ;)

[ Voor 6% gewijzigd door soulrider op 02-05-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
Geckoo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:53:
maar waarom neem je dan zo'n naam?
en vandaag registeren...
Die naam gebruik ik al jaren als username op tal van sites, als eerste ooit gebruikt als username voor een gratis mail accountje. Nog nooit commentaar gehad in andere fora op mn username. Apart.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat je probeert is om aardig te zijn en iets met ons te delen.
Meestal word dit wel geaccepteerd maar als mensen hun site gaan promoten word dit als Spam gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

Geckoo

Good news, everyone!

ik heb je linkje gelezen en het ziet er best nuttig uit.
heb alleen geen wii

maar waarom zo'n reactie, zoals soulrider zegt kan je de mod ook gewoon dm-en/mailen voor meer info en onderbouwde reactie
verzenden schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:55:
[...]

Die naam gebruik ik al jaren als username op tal van sites, als eerste ooit gebruikt als username voor een gratis mail accountje. Nog nooit commentaar gehad in andere fora op mn username. Apart.

Groetjes
die naam vond ik indit geval te veel lijken op het onderwerp... ontvangen/verzenden van email via een wii...
maar een echte nickname vind ik het niet...

[ Voor 48% gewijzigd door Geckoo op 03-05-2008 00:01 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Wat je ook kan doen is hier een topic maken :
Lieve Adjes

Daar kan zeggen wat er scheelt.
Linkje naar de policy : Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 28% gewijzigd door software op 03-05-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
LuckyY schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:55:
Wat je probeert is om aardig te zijn en iets met ons te delen.
Meestal word dit wel geaccepteerd maar als mensen hun site gaan promoten word dit als Spam gezien.
Het artikel waar ik naar link (nogmaals niet mijn site) gaat wat verder dan dat ik omschrijf. Ik had alleen interesse voor het email gedeelte, maar als je meer wilt (rss dus), dan kanje het daar lezen of vertaal het zelf en post het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verzenden schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:49:
:(
Ben een zeer trouwe lezer van deze site. Heb alleen nooit wat te melden of de behoefte te reageren. Vanavond kwam ik op internet tegen hoe je email op je wii kan ontvangen. Dat had ik nog nergens gelezen, leek me noemenswaardig en leek mij leuk om te delen. Neem de moeite om te registreren.
type dat klote verhaal om met jullie te delen, wordt ik binnen vijf minuten beschuldigt dat ik mn eigen site zit te promoten??? 't is mijn site helemaal niet! Wordt het topic nog gesloten ook!

Ach ja, jullie 'doorgewinterde tweakertjes' denken natuurlijk Newbe = SPAM

Jammer, erg teleurgesteld. Laatste bericht van mij, kijken of ik me kan unsubscriben

Groetjes
_/-\o_

Als iedereen hier maar wat gaat lopen neerplempen waarvan ie denkt dat het leuk is om mee te delen (= ook op te vatten als spam), wordt het natuurlijk snel een grote chaos. :/ Tuurlijk mag je best een leuke site soms delen maar dat doe je niet door een heel nieuw topic zo maar te openen. Lees eerst even de FAQs door en de startposts (bijvoorbeeld van het Wii topic) en dan had dit allemaal niet hoeven gebeuren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
maar een echte nickname vind ik het niet...
Klopt,en dat is juist het mooie eraan. Als ik als nick henk234 neem ofzo kan iedereen alles over mij googlen over het gehele internet. Ga eens googlen op een veel voorkomend woord en mij vind je niet meer. Tenminste dat was de gedachte erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 10:47
Een intressante dienst met ons delen is altijd leuk, maar bekijk het is van de Tweakers.net kant.

1. Een member die zich vandaag geregistreerd heeft
2. Een nogal apparte nickname heeft (lees: ongeveer de nickname die iemand zou hebben als ze iets moesten invullen en toevallig de knop onderaan het formulier zien)
3. In zijn eerste post begint met een reclameuiting "E-mail op je WII ontvangen?" terwijl je normaal zou beginnen met wat uitleg
4. linkt naar andere sites

Als dit jouw forum zou zijn, wat zou je zelf denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
Nijn schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:07:
Een intressante dienst met ons delen is altijd leuk, maar bekijk het is van de Tweakers.net kant.

1. Een member die zich vandaag geregistreerd heeft
2. Een nogal apparte nickname heeft (lees: ongeveer de nickname die iemand zou hebben als ze iets moesten invullen en toevallig de knop onderaan het formulier zien)
3. In zijn eerste post begint met een reclameuiting "E-mail op je WII ontvangen?" terwijl je normaal zou beginnen met wat uitleg
4. linkt naar andere sites

Als dit jouw forum zou zijn, wat zou je zelf denken?
't is de snelheid waarmee het gebeurt. Ik krijg niet eens de kans wat uit te leggen. Daar open ik dan van ellende maar een nieuw topic voor en dan ben ik ook weer fout. Maar ik ga me niet langer verdedigen, bedtijd. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 10:47
Je krijgt wel de kans om het uit te leggen.
Sterker nog, daar ben je al over geinformeerd toen je jezelf registreerde.

Een DM naar de mod, een topic in lieve adjes, je hebt zat mogelijkheden. Dat topic is zo weer open als jij het kan verantwoorden.

Dit topic daarintegen, is vrij binnenkort definitief dicht. Maar daar ben je ook al over geinformeerd toen je je registreerde.

[ Voor 20% gewijzigd door Nijn op 03-05-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je je het beste even Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! kunt doorlezen, geloof me, F_J_K heeft niets persoonlijks tegen je, daar is hij veels te liev voor :P

Succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.