Toon posts:

Vista Ultimate wachtwoord vergeten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Verwijderd

Topicstarter
Waar zeg ik in deze thread, Vista Ultimate wachtwoord vergeten , dat ik al weet wat ik moet doen? Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje dubieus. Ik snap dat dit als "illegaal" beschouwd kan worden. Maar goed, bedankt voor de hulp en het dichtgooien van een topic dat ik als uiterst redmiddel zag. Moet ik een kopie maken van mijn paspoort om het geloofwaardig te maken? ;)

Ik stel heel netjes een vraag (ik wil weten of ik nog kan inloggen) en dan wordt het op deze manier behandeld.

Bedankt.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:02:
Ik stel heel netjes een vraag (ik wil weten of ik nog kan inloggen) en dan wordt het op deze manier behandeld.
Je hebt toch al een aantal adviezen gehad? Ga daar dus mee aan de slag. Backuppen, en zoeken naar herstelconsole :) . En anders overnieuw installeren, maar dus pas na de backup.

En begin met een backupstrategie maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, excuses, verwijder deze maar ;).

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Behalve wat St@m linkt, zou het (afgaande op je post history) ook geen kwaad kunnen om eens iets actief bij te dragen aan GoT in plaats van alleen maar te leechen hier ;)

edit: no hard feelings, maar let er een beetje op :)

[ Voor 14% gewijzigd door spone op 26-12-2008 14:14 ]

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik een beetje jammer dat je dat zegt. De topics die ik heb gemaakt waren vaak voor anderen.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:10:
Vind ik een beetje jammer dat je dat zegt. De topics die ik heb gemaakt waren vaak voor anderen.
Om je nog even verder op weg te helpen..

http://gathering.tweakers...an]=OR&where=GoT#hitstart

Verder doet het "ik vraag iets voor een ander" natuurlijk niets af aan het feit dat je verder niets bijdraagt aan de community.
Je vraagt en vraagt, of het voor jezelf is of voor de buurvrouw dat maakt niets uit.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Topicstarter
Excuses dat ik 1 keer per jaar een vraag stel, maar nogmaals bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:w

Als je zelf nou een beetje de moeite wil nemen om allereerst in het Windows Clients - Beleid te kijken of je vraag wel thuishoort op het forum, dan zou dat al een boel schelen.
Als je zoals je zelf aangeeft speelt voor helpdesk voor anderen, dan hoef je dat niet een op een naar ons toe door te schuiven toch?

En reclameren over een gesloten topic doen we niet door een nieuwe poging te openen, maar daar is Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!, mail, DM en bijvoorbeeld Oneens met de actie van een moderator? Post het hier beter voor geschikt.

Maar als dat ook al teveel moeite voor je is, dan zal [google=password reset] ook te ingewikkeld zijn, en dat was nota bene nog het snelste geweest voor je.

Succes verder :)

[ Voor 108% gewijzigd door alt-92 op 26-12-2008 14:44 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.