Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Updaten weigert het te doen

Pagina: 1
Acties:

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-11 17:09
Ik heb hier Windows Vista Home Premium, maar deze weigert up te daten. Wanneer ik via 'System en onderhoud > Windows Update' ga krijg ik constant fout code 80070570 bij elke update die ik maar krijg met een link voor eventuele oplossing voor die code. Ik krijg dan dit
Ik wilde updates installeren, maar een of meer van de updates zijn niet geïnstalleerd.
Als de volgende vragen niet van toepassing zijn op het probleem, kunt u de foutberichten die worden weergegeven in Windows Update gebruiken om meer te weten te komen over wat er is gebeurd en wat u vervolgens moet doen.

Klik hier om Windows Update te openen.

Als er een fout is opgetreden, wordt deze weergegeven met een foutcode die u kunt gebruiken om online hulp te zoeken.

Hebt u de licentievoorwaarden voor de Microsoft-software geaccepteerd?
Installeer de update opnieuw en lees en accepteer de licentievoorwaarden.

Klik hier om Windows Update te openen.

Lees eventuele foutberichten.

Als er een foutbericht wordt weergegeven over licentievoorwaarden of geannuleerde updates, klikt u op Opnieuw proberen en wacht u tot u wordt gevraagd de licentievoorwaarden te lezen.

Accepteer de licentievoorwaarden en wacht om te zien of de update nu wel wordt geïnstalleerd.

Is er genoeg vrije schijfruimte op uw computer?
Als u meer ruimte nodig hebt op uw vaste schijf, moet u mogelijk programma's verwijderen, uw tijdelijke internetbestanden verwijderen, bestanden die u niet nodig hebt verwijderen of de Prullenbak leegmaken. Probeer daarna opnieuw de updates te installeren.

Hebt u het installatieproces geannuleerd of de verbinding met internet verbroken?
Dat is geen probleem. U controleert dan gewoon opnieuw op updates en installeert de updates die zijn geannuleerd of onderbroken.
http://www.update.microso...ate/v6/default.aspx?ln=nl
Op deze site krijg ik weer deze foutmelding
Als u updates van deze website wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Administrators op uw computer. Als u Windows XP gebruikt, kunt u controleren of u een beheerder bent via Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm.

Opmerking: als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de netwerkbeleidinstellingen deze website wellicht niet gebruiken. Neem contact op met de systeembeheerder voor hulp bij updates.
Deze account staat toch echt ingelogd als admin.

Heb wat rondgegoogeld op foutmelding 0x8DDD0002, hierbij kwam ik ook uit op een oudere topic: [XP] Windows Update error 0x8DDD0002*
Waarbij ik op dit stuite
Step 1 Hi: Error 0x80070005 accessing the Windows Update .v5 beta site, please try the following: Click Start > Run > Type the follow commands in the Open box (one at a time, in sequence):

REGSVR32 C:\WINDOWS\system32\wuapi.dll

REGSVR32 C:\WINDOWS\system32\wuaueng.dll

REGSVR32 C:\WINDOWS\system32\atl.dll

REGSVR32 C:\WINDOWS\system32\wucltui.dll

REGSVR32 C:\WINDOWS\system32\wups.dll
Het lukt allemaal behalve REGSVR32 C:\WINDOWS\system32\wucltui.dll, hierbij krijg ik de foutmelding dat het gegeven pad niet kan gevonden worden.

Iemand enig idee hoe ik de updater weer aan de praat krijg? 8)7

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Bij de update van welk onderdeel krijg je deze foutmelding precies?

• Aubergine
Sayko schreef op donderdag 25 december 2008 @ 19:11:
Bij de update van welk onderdeel krijg je deze foutmelding precies?
Elke update die er maar is. Paar heb ik handmatig kunnen doen, nu is het momenteel bij KB955020 update en 9300 Nvdia drivers update.

Verwijderd

Gaat het wel om een legale en volledig geactiveerde versie?

• Aubergine
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:27:
Gaat het wel om een legale en volledig geactiveerde versie?
Ja, daar gaat het om. Ik heb verder geen problemen die duiden op dat ik een illegale versie heb.

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:41
Heb je al een repair installatie vanaf de originele dvd geprobeerd?
Dat zou die missende file en eventuele andere missende files terug moeten plaatsen.
Pagina: 1