Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wijzigen profiel error

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn profiel probeer te wijzigen (op http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user), krijg ik bij het opslaan een javascript alert met 'ongeldige webiconlocatie'. Dit terwijl ik helemaal niets aan mijn icon probeer aan te passen (maar wel andere velden). Bij het invoerveld 'Webiconlocatie' staat een textveld met mijn username ingevuld. Geen idee wat ik hier ook anders in zou moeten voeren.

Doe ik iets verkeerd, of is het een bugje?

Edit: Ohja, verder staat "Gebruik geselecteerd icon" aangevinkt met mijn huidige icon.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 14:06 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je gebruikt waarschijnlijk firefox en dan wordt het veld 'webiconlocatie' automatisch gevuld. Dit is een bug in firefox. Haal het veld leeg en het werkt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Yey, bedankt! Waarschijnlijk de fieldname al eens ergens anders gebruikt waardoor firefox hem inderdaad invult.

En waar dient dat invoerveld eigenlijk voor? Om een icon van een externe server te kunnen laden? Wordt hij dan gekopieerd naar de got server of bij iedere request van de externe gehaald? Zou ik dan mooi een hitcountertje ofzo kunnen maken ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 14:17 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die laatste optie klopt (caching daargelaten) en je kunt het inderdaad voor hitcounting gebruiken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.