Toon posts:

Moeilijke keuze tussen 2 schijven, Help

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort opzoek gegaan naar een externe hardeschijf. Ik heb al een aantal dagen rond gekeken in folders en op internet. Ik ben opzoek naar een schijf van 1 TB, een schijf met een eSata aansluiting.
Ook zou het mooi zijn als er een aan/uit knop op zit en hij betaalbaar is (tot 150 euro).

Mijn oog is nu gevallen op 2 schijven namelijk:

Seagate FreeAgent Xtreme 1Tb
Western Digital My Book Home 1TB

Nou ben ik zelf niet zo heel erg thuis is de externe hardeschijven en heb er dus zelf geen ervaring mee.
Dus ik vroeg aan me pa of hij mischien iets wist en die had het erover dat ik beter geen WD kon kopen want daar had hij een keer slechte ervaring mee gehad. Nou is mijn pa ook niet ervaren met andere hardeschijven, vandaar mijn vraag hier. Ik heb namelijk op het forum ook goeie dingen gelezen over WD daarom ben ik de draad even kwijt.

Hellup!

Groetjes thijmen en prettige kerstdagen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dus ik vroeg aan me pa of hij mischien iets wist en die had het erover dat ik beter geen WD kon kopen want daar had hij een keer slechte ervaring mee gehad.
Een keer een slechte ervaring zegt natuurlijk niets. Iedereen kan wel eens een DOA of brakke disk te pakken hebben gehad. Dus je keuze daarop baseren is op z'n minst onverstandig te noemen.

Neem OM FAQ eens door. Een schijf kun je prima zelf uit kiezen op basis van reviews, specs en evt benchmarks van dat geval. Daarom gaat dit topic ook op slot.

Dit topic is gesloten.