Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 16:42
Oke nu ga ik even als een grote noob overkomen maar ik heb dus van de week een andere pc weten te bemachtigen. Deze heeft echter een klein lcdtje gewoon zwart wit met 2 rijen van 16 blokjes. Ik weet echter echt NIET hoe ik deze moet aansturen.

Ik had zelf al wat rondgegoogled en vond ene LCDdriver, link: dood. Verder heb ik hier gewoon weinig verstand van en ik hoop dat iemand me hier wat mee opweg kan brengen. Zelf programeren heb ik geen verstand van dus is ook geen optie.

[ Voor 7% gewijzigd door Cardo op 23-12-2008 21:12 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Als ik jou was zou ik eens beginnen met het uitzoeken wat het merk/model/type is van alle betrokken hardware. Zonder die informatie heeft de rest van de wereld namelijk geen enkel idee om wat voor hardware het gaat.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 16:42
Prima idee, had ik eigenlijk zelf wel even op moeten komen :) ik ga dat eerst maar is even onderzoeken.

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> EL

Of het topic daar openblijft is aan de ELmods.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
LCDSmartie?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Terw_Dan schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:24:
> EL

Of het topic daar openblijft is aan de ELmods.
Nee :P

Er zijn hier in EL namelijk een hoop andere topics die je flink op weg kunnen helpen, en zelfs een speciaal stuk in de FAQ: EL FAQ
Als je een HD44780 compatible LCD hebt is het geen enkel probleem. In de FAQ staan daarvoor diverse schema's en software. Suc6 :)

[ Voor 21% gewijzigd door _ferry_ op 23-12-2008 21:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.