Men vriend had wat problemen met zen pc en en wou hem herinstaleren maar hij formateerde de c schijf en daar stond de vista instaler op. geen van de cd's werken en we krijgen hem nie aan. help; help. alvast bedankt.
Juist ja, misschien kan je wat duidelijker schrijven?
Wat heb je zelf al gedaan?
En wat bedoel je precies met de Vista installer? En wat krijg je niet aan, de magnatron?
Wat heb je zelf al gedaan?
En wat bedoel je precies met de Vista installer? En wat krijg je niet aan, de magnatron?
Als je zo onduidelijk bent in je omschrijving waaruit tevens blijkt dat je echt niet weet waar je mee bezig bent, geef dan een paar tientjes uit aan een computerwinkel en laat hen het doen.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Krijg je foutmeldingen of iets dergelijks bij het opstarten?
En zoja, wat krijg je precies?
Ik word tureluurs van dergelijke slordige openingsposts.
Om mijn arme oogjes wat te beschermen gaat dit topic dan ook dicht met het vriendelijke doch dringende verzoek de aanmeldingsvoorwaarden / FAQ toch nog eens goed door te lezen.
Iets zegt me namelijk dat je óf hier overheen hebt gelezen, of je hebt ze doelbewust genegeerd - en da's in allebei de gevallen niet de bedoeling.
Om mijn arme oogjes wat te beschermen gaat dit topic dan ook dicht met het vriendelijke doch dringende verzoek de aanmeldingsvoorwaarden / FAQ toch nog eens goed door te lezen.
Iets zegt me namelijk dat je óf hier overheen hebt gelezen, of je hebt ze doelbewust genegeerd - en da's in allebei de gevallen niet de bedoeling.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()