Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• granapadana
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-12-2017
Beste vrienden, morgen laatste werkdag en kan ik eindelijk mijn nieuwe pda gaan kopen. Daar ik nog steeds twijfel tussen de omnia en de iphone, en niettegenstaande de vele infos die ik reeds heb van beide toestellen, wilde ik vragen of er misschien iemand in het forum ervaringen met beide toestellen had.
Dank voor de info........

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:12

Wish

ingwell

Ken je de zoekfunctie
Hetzelfde grapje kan ook voor de iphone

No drama

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 05:43

Nik

Heb ervaring met beide toestellen. Het is maar net waar je ze voor wil gaan gebruiken. Het grootste verschil is het pennetje. Bij de iPhone werkt alles met je vinger. Bij de omnia kom je situaties tegen waar je echt een pennetje nodig hebt. Of je moet geen worstenvingers hebben ;)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb ze allebei in m'n handen gehad maar het zijn totaal verschillende toestellen, dus het hangt nogal af van je wensen wat je wil natuurlijk. Persoonlijk vond ik de Omnia weinig indrukwekkend met z'n lage resolutie scherm en het pennetje wat niet in het toestel verwerkt zit. De iPhone daarentegen is natuurlijk erg groot maar werkt wel erg lekker. Nadeel is dan weer dat er geen TomTom op draait.

Ik heb zelf een HTC Touch Diamond met SPB Mobile Shell en die werkt wel erg lekker.

Mother, will they like this song?

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Al eens naar de HTC touch HD gekeken? Ziet er een stuk beter uit dan de omnia naar mijn mening, werkt erg goed met alleen de vinger en als het moet zit er toch een pennetje in verwerkt. Daarnaast kan je in tegenstelling tot de iphone alles aanpassen en TomTom erop draaien. En dat scherm...... oi.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
granapadana schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:31:
Beste vrienden, morgen laatste werkdag en kan ik eindelijk mijn nieuwe pda gaan kopen. Daar ik nog steeds twijfel tussen de omnia en de iphone, en niettegenstaande de vele infos die ik reeds heb van beide toestellen, wilde ik vragen of er misschien iemand in het forum ervaringen met beide toestellen had.
Dank voor de info........
Op dit forum zien we liever geen 'welke kan ik het beste nemen'-topics, je zal je dus moeten baseren op de lopende topics (zie bv Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6 en Apple Talk) en bv op Google. De ene user zal je een Omnia aanraden en de andere zal je juist een iPhone aanraden, beide met even goede redenen. Omdat de keuze persoonlijk is en omdat dit soort topics meestal op wellus/nietus-berichten uitlopen sluiten we ze.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.