[Externe HDD] Grotere bestanden kopieren?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:57
hee mensen,

Ik heb vandaag bij de Mediamarkt een Externe HDD gekocht van Iomega. 500GB.

Nu heb ik hem net aangesloten en ik krijg elke keer te zien als ik iets wil kopieren. Bijvoorbeeld een Image van 6GB zegt ie dat de schijfruimte te klein is. terwijl als ik een mp3 kopieer dan doet ie het wel gewoon.

Zit er ergens een beperking ofzo?
Want ik heb dus een aantal spelletjes die ik er graag op wil hebben. maar die zet hij er niet op.
Er zat geen driver Cd bij of iets.

gewoon Plug en Play.

De EHDD zit voor in mijn pc, dus niet rechtstreeks op het moederbord. Zou dit evt een knelpunt kunnen vormen?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overstock.com/images/products/etilize/images/300/1011008694.jpg

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:12
FAT32 + 4 GB filesize beperking. Oplossing: converteren naar NTFS of EXT 3 bestandssysteem :)

Zie overigens: OM FAQ

[ Voor 36% gewijzigd door asfaloth_arwen op 21-12-2008 17:45 ]

Specs

Verwijderd

Kuhr89 schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:42:
hee mensen,

Ik heb vandaag bij de Mediamarkt een Externe HDD gekocht van Iomega. 500GB.

Nu heb ik hem net aangesloten en ik krijg elke keer te zien als ik iets wil kopieren. Bijvoorbeeld een Image van 6GB zegt ie dat de schijfruimte te klein is. terwijl als ik een mp3 kopieer dan doet ie het wel gewoon.

Zit er ergens een beperking ofzo?
Want ik heb dus een aantal spelletjes die ik er graag op wil hebben. maar die zet hij er niet op.
Er zat geen driver Cd bij of iets.

gewoon Plug en Play.

De EHDD zit voor in mijn pc, dus niet rechtstreeks op het moederbord. Zou dit evt een knelpunt kunnen vormen?

[afbeelding]
De FS indeling zal hoogst waarschijnlijk FAT32 zijn. Converteer de externe disk naar NTFS en dan kan bestanden groter dan 4GB erop kunnen schrijven.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:57
ja klopt. De schijf is een FAT32 schijf.

Ik had net iets overgezet van 2.8 GB en dat ging wel gewoon goed.

bedankt voor de snelle reacties. Het moet nu allemaal wel lukken!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Superkuhrtje, Dit had je ook in de FAQ's kunnen lezen. Zoals je in de huisregels kunt lezen van GoT is het een vereisde eerst eens de FAQ's te raadplegen en de GoT search te gebruiken. Gegarandeerd dat je de oplossing terug had kunnen vinden. Het is namelijk niet de bedoeling topic's te openen over bekende problemen/ known iseus. Daarom gaat dit topic als nog op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.