Toon posts:

monitor zonder pivot voet in portret modus?

Pagina: 1
Acties:
  • 420 views

Verwijderd

Topicstarter
ik wil voor gamen een 24" (16:10) hoofd scherm en 2 17'' (4:3) aan beide kanten in portret modus instaleren.

is dit (goedkoop) mogelijk. bijv. door een vesa aansluiting met pivot voet.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
//offtopic post.
Ik ben geen taalpurist maar hooft is nog steeds hoofd.

Je TS lijkt ook nergens op, wat is precies het probleem waar je tegen aan loopt?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
[sarcasm] bedankt voor het inhoudige antwoord op mijn vraag [/sarcasm]

ik zoek een monitor voet mat vesa die 90 graden gedraait staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2008 13:52 ]

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-05 23:23
Is het erg als ik nog steeds geen idee heb wat je wil doen?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 16:36

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:51:
[sarcasm] bedankt voor het inhoudige antwoord op mijn vraag [/sarcasm]

ik zoek een monitor voet mat vesa die 90 graden gedraait staat.
[Sarcasm] Wat let je om die voet 90 graden te draaien, opdat ie past? :? [/Sarcasm]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Of het fysiek allemaal kan hangt van de schermen in kwestie af. Die kun je zelf daar op uitzoeken bij aanschaf, of als je ze al hebt dien je even te melden om welke schermen het gaat. (De vraag vergt anders een te algemeen antwoord).

Wat betreft de software kant....
Ik weet dat de meeste (inclusief de recente) versies van de Ati drivers geen enkel probleem hebben met het kantelen van schermen. Of je nu 0, 90, 180 of 270 graden wilt kantelen, het kan allemaal en per scherm ingesteld worden.

Persoonlijk schat ik dat het bij Nvidia ook prima kan, echter weet ik het daar niet zeker van.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De TS zou graag 2 17 inch schermen in pivot modus aan weerszijden van zijn 24 inch scherm zetten.
De schermen hebben alleen geen pivot, en de TS wil weten of er andere mogelijkheden zijn.
Als de schermen geen pivot ondersteunen, maar wel VESA, dan kan je toch gewoon van die beugels ervoor aanschaffen? :) Het beeld die je op je scherm krijgt, kan je dan altijd kantelen via Windows. En fysiek met die nieuwe beugel.

Ook zou ik dan een extra videokaart in je PC zetten, waar je die twee schermen mee aanstuurt.
Volgende punt is, omdat je het voor gaming wilt gaan gebruiken, hoe de ondersteuning in games met betrekking tot multi display gaming is. En ik kan je vertellen, die is ruk.
Dus ik denk niet dat het voor gaming gaat werken. Of je moet spellen als Flight Simulator gaan spelen.

Hou er rekening mee, dat SLI of Crossfire dan ook niet meer werkt!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.