Hopelijk is dit niet al een paar (100) keer gevraagd, maar ik heb voor mijn gevoel heel internet afgestruind en waag nu dus toch maar hier een poging met een nieuw topic
(mocht het toch al besproken zijn, verwijs me dan ajb door naar het desbetreffende topic en sluit deze dan)
Wij hebben een Full HD plasma televisie (Panasonic TH-46PZ85 - 46 inch dus) en willen nu graag een 'dvd-speler' erbij, om ook films in Full HD te kunnen bekijken.
Wij zijn geen gamers, niet fanatiek iig, en zijn vooral tv liefhebbers (film/concerten e.d.)
Maar misschien is de Xbox Elite een mooie 'alles-in-één' oplossing (en dus ook leuk voor 'game-bezoek')
Vandaar de volgende vragen:
1: Is de Xbox Elite (met zijn HDMI aansluiting) een mooie optie?
2: Kun je Blu-ray films bekijken met de Xbox 360 Elite?
2a: zo niet: bekijk je dan dus 'gewone' dvd's met de Elite?
2b: en bieden deze 'gewone dvd's' dan dezelfde kwaliteit vanwege de HDMI-aansluiting?
3: Of kun je in ons geval toch beter voor een Blu-ray speler?
Ik kan hier weinig over vinden op het internet
(of het zijn oude berichten en misschien inmiddels achterhaald, nu blu-ray het gewonnen heeft van de hd-dvd-speler)
Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.
Alvast hartelijk dank!
(mocht het toch al besproken zijn, verwijs me dan ajb door naar het desbetreffende topic en sluit deze dan)
Wij hebben een Full HD plasma televisie (Panasonic TH-46PZ85 - 46 inch dus) en willen nu graag een 'dvd-speler' erbij, om ook films in Full HD te kunnen bekijken.
Wij zijn geen gamers, niet fanatiek iig, en zijn vooral tv liefhebbers (film/concerten e.d.)
Maar misschien is de Xbox Elite een mooie 'alles-in-één' oplossing (en dus ook leuk voor 'game-bezoek')
Vandaar de volgende vragen:
1: Is de Xbox Elite (met zijn HDMI aansluiting) een mooie optie?
2: Kun je Blu-ray films bekijken met de Xbox 360 Elite?
2a: zo niet: bekijk je dan dus 'gewone' dvd's met de Elite?
2b: en bieden deze 'gewone dvd's' dan dezelfde kwaliteit vanwege de HDMI-aansluiting?
3: Of kun je in ons geval toch beter voor een Blu-ray speler?
Ik kan hier weinig over vinden op het internet
(of het zijn oude berichten en misschien inmiddels achterhaald, nu blu-ray het gewonnen heeft van de hd-dvd-speler)
Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.
Alvast hartelijk dank!