[V&A] Mail naar 2e hoogste bieder?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden een V&A advertentie met veiling geplaatst. Die veiling is inmiddels afgelopen.

De hoogste bieder heeft echter per e-mail laten weten dat hij hetzelfde artikel elders al heeft aangeschaft en z'n bod dus intrekt. Hoe kan ik nu in contact komen met de op één na hoogste bieder? Ik zie alleen een linkje staan om de winnaar van de veiling te mailen.

Wellicht kan een lief adje het hoogste bod een enkeltje richting /dev/null geven zodat ik nr. 2 kan mailen? :)
(Voor de duidelijkheid: het hoogste is dat van 'arutten' á € 95.-. Dat van 'razorhead' á € 93,- moet dus bovenaan komen te staan. Niet dat er dadelijk een paar adjes tegelijk alles opruimen en ik helemaal geen bieders meer heb... :P)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de username in je verlopen advertentie opzoeken, hopen dat hij eitherway een mail-adres heeft staan, een DM-functie of ook de mogelijkheid om te reageren via zijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mailadres of DM functie van razorhead zijn helaas niet zichtbaar. Aan de mogelijkheid om te reageren via z'n profiel had ik ff niet gedacht. Bij deze gedaan... afwachten dus maar.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.