Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53
Sinds een paar dagen kan ik met mijn HTC TP niet meer online op msn. Na een hele tijd aanmelden krijg ik de fout dat hij geen verbinding kan maken en dat dit waarschijnlijk aan m'n provider of instellingen ligt. Nu heb ik niks veranderd aan de instellingen en kan ook gewoon internetten via mijn TP.
Het probleem ligt dus bij msn zelf. Nu kan ik alleen geen specifieke msn instellingen vinden.

Heeft iemand hier nog meer last van de laatste tijd of weet iemand wat er aan te doen?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
Helemaal niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Al je instellingen heb je gecontroleerd neem ik aan? Proxy o.a.?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
PD2JK schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:32:
Al je instellingen heb je gecontroleerd neem ik aan? Proxy o.a.?
Nou ik heb he-le-maal niks veranderd. Eerst deed hij het goed en nu niet meer. Ik loop sowieso nooit met die verbindingsinstellingen te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten is niet nodig, houd het maar bij dit topic: [hi] data abo's hebben geblokkeerde poorten

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 23-12-2008 17:27 ]

Verwijderd

Mijn reactie hier stond geheel los van het bericht waar je naar verwijst. Volslagen zinloos om de inhoud ervan te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je onlangs andere software geinstalleerd? Misschien heeft die je instellingen veranderd. Ik zou MSN opnieuw installeren, en als je echt niet buiten MSN kan: een hard reset van je toestel.
Pagina: 1