-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Verwijderd
Via Exchange: Als de exchangeserver zo is ingesteld kun je vaak nog berichten terughalen door op de map verwijderde items te klikken en dan op extra in het menu. Hier kun je kiezen voor verwijderd items herstellen.
Via Imap: Standaard staat ingesteld, dat berichten op de server achterblijven. Na verwijderen of verplaatsen naar Persoonlijke mappen komt er een streep doorheen te staan. Als je via bewerken in het menu verwijderde berichten leegmaken kiest zijn ze ook van de server af en niet terug te halen.
Via POP: Als berichten op server achterlaten staat ingeschakeld (standaard niet) heb je nog een kansje door een nieuw profiel te maken in outlook en de mail opnieuw op te halen.
Als je regelmatig een backup van je pst's maakt zou je terug kunnen vallen op een oudere versie en die als extra koppelen in je mappenlijst.
Succes
Via Imap: Standaard staat ingesteld, dat berichten op de server achterblijven. Na verwijderen of verplaatsen naar Persoonlijke mappen komt er een streep doorheen te staan. Als je via bewerken in het menu verwijderde berichten leegmaken kiest zijn ze ook van de server af en niet terug te halen.
Via POP: Als berichten op server achterlaten staat ingeschakeld (standaard niet) heb je nog een kansje door een nieuw profiel te maken in outlook en de mail opnieuw op te halen.
Als je regelmatig een backup van je pst's maakt zou je terug kunnen vallen op een oudere versie en die als extra koppelen in je mappenlijst.
Succes
En een zwier richting OFF waar mailvraagstukjes wél thuishoren.
Office is namelijk nog steeds geen OS ondanks alle VBA mogelijkheden.
Office is namelijk nog steeds geen OS ondanks alle VBA mogelijkheden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wellicht bij je provider aankloppen, of ze ergens teruggehaald kunnen worden, tegen betaling? (Valt dit namelijk niet onder de bewaarplicht van een ISP?)
Als je geen backups hebt van je PST file en je gebruikt geen exchange server oid dan wordt het bijzonder lastig.
Het kan echter zo zijn dat ze nog ergens in je PST rondhangen, als zijnde vrije ruimte. (zoals een filesystem)
Hoe langer geleden ze gedelete zijn, hoe kleiner de kans.
Ik heb er geen ervaring mee, maar hier wat leesvoer:
Recover deleted Outlook e-mail by corrupting the PST file
Recover deleted emails in .pst file
Google
Veel succes.
PS maak uiteraard eerst een kopietje voordat je iets met je PST gaat doen! (Maar ik ga er voorzichtig vanuit dat je dat wel begrijpt
)
Als je geen backups hebt van je PST file en je gebruikt geen exchange server oid dan wordt het bijzonder lastig.
Het kan echter zo zijn dat ze nog ergens in je PST rondhangen, als zijnde vrije ruimte. (zoals een filesystem)
Hoe langer geleden ze gedelete zijn, hoe kleiner de kans.
Ik heb er geen ervaring mee, maar hier wat leesvoer:
Recover deleted Outlook e-mail by corrupting the PST file
Recover deleted emails in .pst file
Veel succes.
PS maak uiteraard eerst een kopietje voordat je iets met je PST gaat doen! (Maar ik ga er voorzichtig vanuit dat je dat wel begrijpt
[ Voor 7% gewijzigd door Mistraller op 17-12-2008 23:14 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
NopeMistraller schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:08:
Wellicht bij je provider aankloppen, of ze ergens teruggehaald kunnen worden, tegen betaling? (Valt dit namelijk niet onder de bewaarplicht van een ISP?)
Valt daar niet onder - dat gaat alleen maar over verkeersgegevens (logging).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1