Aanschaf nieuwe PC: Advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• Dulcin
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Beste Tweakers,

Na 4 jaar tijd met laptop te hebben gewerkt wil ik een nieuwe PC kopen waar ik veel uren op zal gaan werken (maar ook wil gebruiken voor gaming). Met behulp van de pricewatch en het lezen van wat productreviews het volgende samengesteld, echter ben ik geen echte hardware-kenner dus wil ik graag om jullie advies vragen.

Misschien zien jullie dingen die jullie standaard anders zouden doen. En misschien doe ik wel dingen hier die niet kunnen/niet slim zijn?

Kast: Antec Performance One P182 Zwart
Moederbord: Asus P5Q PRO
Voeding: Cooler Master Silent Pro M700
Videokaart: Sapphire HD 4870 1GB GDDR5 PCI-E
Processor: Intel Core i7 920
Geheugen: Kingston Valueram KVR800d2N5K2/4G
Interne Geheugen: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
Geluidskaart: Creative X-Fi Extreme
Monitoren (2x): Samsung Syncmaster 2443BW

Verder mis ik hierbij nog een koeler, ik wilde hiervoor graag een stille waterkoeler voor aanschaffen, maar hier kwam ik niet zo goed wijs uit omdat ik hier geen reviews van kon vinden. Enige tips welke waterkoeling een aanrader is? Goede muis/toetsenbord/speakers heb ik al.

Wat ik belangrijk vind is dat hij flink wat jaartjes mee kan gaan betreft gaming (zover mogelijk), dat hij zo weinig mogelijk geluid maakt , en dat ik er plezierig op kan werken (vandaar de 2 monitoren).

Hopelijk hebben jullie handige tips voor mij _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Dulcin op 16-12-2008 10:41 ]

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:06
CSL Beleid
mag niet, sorry :)

Kijk hier: [BBG] High-end gamesysteem januari 2009
ps: het is wel een prima high end systeem, er is niks mee

[ Voor 99% gewijzigd door Makkelijk op 16-12-2008 10:58 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.