Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben voornamelijk op zoek naar een mp3-speler (of nog beter; een gsm met mp3-speler)
die snel kan doorspoelen naar het midden of het einde van een mp3-file van bv 2uren.
Ik luister veel naar dj-sets en die wil ik dan beluisteren vanaf bv 40 min.
Op de Pc is dit geen probleem dmv de schuifbalk die ik kan verschuiven en plaatsen op het juiste tijdstip.
Maar ditzelfde systeem vind ik maar weinig terug op mp3-spelers. Ze kunnen allemaal meestal enkel doorspoelen (FFW) en de één al wat sneller dan de andere.
Welke speeltjes kunnen jullie mij op dit gebied aanraden?
Alvast bednkt voor jullie advies...

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

met de iphone kan dit via itunes.

Heb je de keuze uit 8 of 16 gig en daar kan je de nummers op een bepaalde tijd zetten.

[ Voor 57% gewijzigd door racoon op 15-12-2008 14:18 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11 23:21
Ipod Nano/Touch?

tikfouten? tjah..m..

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Cowon Iaudio D2 heeft die functie. Ik denk dat veel spelers met een touchscreen deze functie. Dit is namelijk een voordeel van het touchscreen. Je kan in het merendeel van de gevallen doorspelen. Persoonlijk ben ik nog steeds voorstander van het losgebruiken van de spelers. Dus een losse mp3 speler en een losse telefoon. Gewoon puur omdat de kwaliteit veel beter is en het gebruiks gemak hoger is( hoe dan ook, geintegreerd moet je altijd wat inleveren. Maakt niet uit hoe)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:59
iPod Classic kan dit wel (misschien dus alle andere iPods en iPhones ook wel, maar die ken ik niet), je krijgt een balkje waarin je een cursor kunt verschuiven mbv. je scrollwheel. Hoevaak je aan je scrollwheel moet draaien om je cursor 40 minuten te verschuiven weet ik niet :-)

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

migchiell schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:22:
iPod Classic kan dit wel (misschien dus alle andere iPods en iPhones ook wel, maar die ken ik niet), je krijgt een balkje waarin je een cursor kunt verschuiven mbv. je scrollwheel. Hoevaak je aan je scrollwheel moet draaien om je cursor 40 minuten te verschuiven weet ik niet :-)
Bij de iphone versleep je met je vinger het balkje naar de gewenste tijd.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Mijn Ipod nano kan dat. Gewoon op het klikje in het midden van het scrollwheel drukken en draaien. Voor 4 minuten moet je ongeveer twee keer rond draaien.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij is het tegenwoordig gebruikelijk dat vooruitspoelen steeds sneller gaat naar mate je de vooruitspoelknop langer ingedrukt houdt. Daardoor kun je ook in grote files nog steeds gemakkelijk vooruitspoelen. Ik heb zo geen lijst van spelers die het kunnen, maar mijn Sandisk Sansa Clip kan het bijvoorbeeld.

Ik pas trouwens je titel even aan zodat het iets duidelijker is waar het om gaat :)

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 15-12-2008 14:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook meer van het principe; beter een aparte mp3-speler en een aparte gsm.
Niet alles-in-één, want dan vermindert de kwaliteit alleen maar.

Met zo'n rondje waar je aan moet draaien of een knop die je lang ingedrukt houdt, kan je niet echt accuraat op een bepaalde minuut terecht komen.
Dus ik moet meer beginnen denken aan een mp3-speler met touchscreen. Daarbij kan je idd meestal het balkje verschuiven of plaatsen exact waar je wilt. Ik ben alleen niet zo'n grote fan van die té grote en té dure ipod touch.

Bedankt voor de tips iedereen, maar meer ideeën en bedenkingen zijn zeker welkom.

• RoD
  • Niet online

RoD

De Cowon iAudio D2 is goedkoper en kleiner. Bovendien gemakkelijk uit te breiden met goedkope SDHC-kaartjes. Ik zou daar eens naar kijken :)

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

laat ik dan maar de Samsung p2 (touch screen, bluetooth etc etc) naar voren pushen..
http://www.anythingbutipo.../samsung-yp-p2-review.php

Ik kocht em voor 99 euro bij bol.com.. maar ik zie net dat die actie alweer afgelopen is.. hij kost nu weer € 134,95

[ Voor 6% gewijzigd door quartex op 15-12-2008 16:01 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

quartex schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:59:
laat ik dan maar de Samsung p2 naar voren pushen..
http://www.anythingbutipo.../samsung-yp-p2-review.php

Ik kocht em voor 99 euro bij bol.com.. maar ik zie net dat die actie alweer afgelopen is.. hij kost nu weer € 134,95
Hoeveel geheugen heb je dan? Ik kan inschatten dat de P2 voor die prijs op 4GB zit?( of is dat al de 8GB) De D2, heeft welliswaar een kleiner scherm en een iets minder gebruiksvriendelijke interface( maar is wel aan te passen) Maar is wel per GB zeer goedkoop voor een kwaliteits speler met Flash geheugen en een touchscreen!. Opzich moet de P2 ook prima werken imho. Het is alleen wat je graag wilt ook :+ Stijlvol: P2 Functioneel en veel instellingsmogelijkheden: D2

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

ja sorry, die van mij is idd 4gb.

Ik kocht em voornamelijk voor de prijs en het feit dat als ik em aan heb staan en me telefoon gaat af dat ik dan gewoon via de mp3 speler me telefoon kon beantwoorden.

Ik heb er nooit zoveel muziek op staan en verander vaak content dus 4 gb is voor mij precies goed.
Er zitten met de nieuwste "Blueware" (firmware) ook meer games op als je dat leuk vind =]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor jullie advies, ik heb mij uiteindelijk de Cowon iAudio D2 aangeschaft voor €192 in mp3shop.be
Hij doet het prima en ben er tevreden van, vooral op gebied van dat vooruitspoelen!

Volgens de technische kenmerken zou de Cowon iAudio D2 ook divx, xvid, mpg en wmv moeten afspelen, maar geen van deze doen het dus op mijn Cowon.
Moet ik misschien nog iets installeren of een codec van het net halen ofzo?

Hoe zit dat bij de andere Cowon-eigenaars?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 11:04 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:03:
Bedank voor jullie advies, ik heb mij uiteindelijk de Cowon iAudio D2 aangeschaft voor €192 in mp3shop.be
Hij doet het prima en ben er tevreden van, vooral op gebied van dat vooruitspoelen!

Volgens de technische kenmerken zou de Cowon iAudio D2 ook divx, xvid, mpg en wmv moeten afspelen, maar geen van deze doen het dus op mijn Cowon.
Moet ik misschien nog iets installeren of een codec van het net halen ofzo?

Hoe zit dat bij de andere Cowon-eigenaars?
Je moet netjes kijken naar het Cowon D2 topic. Die is er ook namelijk :+

Of wat je kan doen is naar het Iaudiophile forum gaan en daar zoeken naar een gratis programma genaamd Ilove. Op internet is deze niet zo goed normaal te vinden. Dit programma kan bijna alles omzetten in het goeie formaat van de D2. Dit omdat je filmpje precies op de resolutie van de D2 moet anders werkt het niet goed :>

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 09-01-2009 11:09 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd

Topicstarter
Achja, programmaatjes om te converteren heb ik ook. (Ik gebruik liefst Magic Video Converter)
Maar ik ging ervan uit dat de Cowon D2 onmiddellijk gedownloade divx films, die ik erop kopieer, kon afspelen...
Ik haal dan maar wat leesvoer in deze topic...
[Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Pagina: 1