Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meer lezers pagina 'Informatie voor werkgevers'?

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 13:55
Ik heb vaak een misklik als ik de active topics op het forum wil selecteren. Vaak ga ik per ongeluk naar deze pagina: http://tweakers.net/jobs/werkgevers, Jobs zit namelijk precies boven de active topics.

Geen idee of ik de enige ben, een (korte) zoektocht leerde mij dat het nog niet eerder is gemeld. Wellicht wordt bovenstaande pagina ineens erg veel bezocht, dit zou betekenen dat meer mensen er 'last' van hebben. Kijk maar of jullie hier iets mee willen doen, het is voor mij niet onoverkomelijk, alleen een beetje vervelend soms.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Menuvolgorde

conclusie daar was dat er inderdaad wel gekeken kan worden naar een 'logischere' verdeling van bepaalde acties

Intentionally left blank

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 13:55
Okay :) niet gezien dat topic.

Goed dat er naar gekeken wordt. Active Topics gelijk onder de menukeuze forum plaatsen lijkt me de ideale oplossing.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goed plan, dacht al dat ik de enige was die dit had. Ik navigeer daarom dan ook vaker met m'n eigen bookmarks in m'n browser, dan het menu.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik denk dat de volgorde niet alleen maar het probleem oplost (wellicht wel verminderd), maar is het geen optie om een kleine vertraging te bouwen tussen het springen van de menus?

Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel crisp :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Voor een vertraging voel ik ook wel wat. Ik heb hier alleen last van als ik op mijn laptop met het trackpad werk, maar het gebeurt mij toch ook regelmatig.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:46:
Ik denk dat de volgorde niet alleen maar het probleem oplost (wellicht wel verminderd), maar is het geen optie om een kleine vertraging te bouwen tussen het springen van de menus?

Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel crisp :P
Daar zit al een vertraging op, maar wellicht dus nog te kort ;)

Intentionally left blank

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als je van boven of van de zijkant komt een andere vertraging dan als je van onderen komt. Dat zou een geschikte oplossing zijn. De vertraging is nu namelijk net niet storend als je bewust van menu wilt wisselen.

Vraag is natuurlijk of dit kan...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

valt eigenlijk samen met Menuvolgorde, en een topic is wel voldoende ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.