Toon posts:

low budget solidworks PC

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een desktop pc willen kopen/samenstellen om SolidWorks 2008 te kunnen gebruiken.

Nu ben ik op de site van( solidworks.com )geweest waar hun opgeven welke video kaart er minimaal vereist is om met solidworks te kunnen werken.

Ik zie echter door de bomen het bos niet meer!!

Ik ga met de pc geen extreem complex solidworks gerelateerde dingen doen, maar wil wel assembly's van minstens 10 tot 20 parts kunnen verwerken.

Zoals in de titel, low budget!!

Is het realistisch om te denken dat voor rond de 300 euro iet te koop / te bouwen zou zijn?

ik zie op marktplaats namelijk regelmatig pc rond de 300 euro waarvan ik denk dit zou wat voor mij kunnen zijn, goede snelle processor / goede video kaart.

Mocht de 300 euro niet genoeg zijn, dan zou ik ook kunnen leven met een minder optimale pc,waarbij ik wel de mogelijkheid zou hebben, om later een betere / snellere video kaart te monteren.

Graag jullie mening / advies

gr Astrid

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Je weet je eisen, je weet je budget. Dan is het puur een kwestie van uitzoekwerk. Zo te zien loop je nu vast omdat je eerst PCs zoekt en dan pas gaat kijken of dat gaat lukken. Draai het eens om, zoek uit wat het minimum is om die 10 tot 20 parts te verwerken. En kijk of die PCs daaraan voldoen...

Verder is Videoplanken & Beeldkanonnen niet de plek voor vragen over Complete Systemen, maar ook daar zijn "hoe is dit systeem?" en "welke moet ik nemen?" niet de bedoeling.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.