p5b met welke gtx?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 07:47
Gamers,icters,tweakers,

Een vraagje ik heb momenteel een 8800gts evga 320mb in mijn computer zitten graag wil ik deze upgrade naar een gtx260. Echter zie ik dat deze allemaal 2.0 ondersteunen, ik zag dat je een 2.0 videokaart wel gewoon in een normale pci-e slot te kunnen stoppen ?

De rest van me setup:
p5b deluxe
c2d e6600 op 3.4ghz
4gb ocz reaper 800mhz

en mij 8800 gts

Ik speel nu best veel games (cod4,farcry nfs etc) dus ik wil graag mijn graka upgrade.

Iemand suggeties? ik ben voorstander van nvidia en graag wil ik er 1 via alternate/azerty bestellen.
Prijs klasse: rond 250 euro.

Met vriendelijke groet,
rstar

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Een PCI-Express kaart kan natuurlijk niet in een PCI slot, dat is heel andere koek.

Overigens ben je niet erg duidelijk waarvoor je suggesties wil.

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

[ Voor 17% gewijzigd door NitroX infinity op 14-12-2008 16:30 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 07:47
NitroX infinity schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:29:
Een PCI-Express kaart kan natuurlijk niet in een PCI slot, dat is heel andere koek.

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
dat was een typo dat snap ik natuurlijk ook wel :P, moest pci-e zijn het ging alleen om pci-e normaal en 2.0

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een PCI-E 2.0 kaart werkt gewoon op dat moederbord. Alleen enkele VIA chipsets hebben problemen met PCI-E 2.0 kaarten in een 1.0 slot.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

PCI Express 2.0 kaarten zijn in 99% van de gevallen backwards compatible met PCI Express 1 moederborden.
Gevallen die ik ken waar het wel eens misgaat zijn vroege VIA chipsets die Admiral Freebee ook al noemt :)

Dit is al velen malen vaker langsgekomen. Zelfs pas nog een topic over gesloten welke onderaan de topiclisting staat op dit moment: PCI-E 1.1 of 2.0?
Maak voortaan eens gebruik van de zoekfunctie aub.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 14-12-2008 17:14 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.