Echt een goedkope laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 825 views

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Dit is niet echt een wat moet ik kopen topic.
Maar ik zag een aantal topics met betrekking tot de pc-systemen: Game, basic, budget...

Nu zag ik geen laptop topic over budget laptops...

De bedoeling van dit topic (als het mag):
Een (nieuwe) laptop (geen eee-pc) zo goedkoop mogelijk.

Heeft iemand ideeen? Ik zag bijvoorbeel een aanbieding bij Dynabyte:

Packard Bell EasyNote MH35-U-060 voor 399 euro:
https://www.dynabyte.nl/artikel/25157

Iemand goedkoper?

Youtube: DashcamNL

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Je kan, als je echt prijsgericht wilt kijken toch gewoon ff op de tweakers.net pricewatch kijken?
Keertje op het driehoekje klikken en je komt ( volgens mij ) bij
http://www.4launch.nl/sho...leron-p540--80gb/tweakers voor 333EU uit.

:)

• BlakHawk
http://www.4launch.nl/sho...4---t1400--120gb/tweakers
Voor 377 euro heb je dan een C2D en meer schrijfruimte...
Ja het is wel 45 euro duurder... Maar nog steeds erg budget...

Niet alles staat op de pricewatch toch...

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

dfrenner schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:52:
Niet alles staat op de pricewatch toch...
Er staat genoeg in, speciale acties niet en een paar superkoopjes niet, maar over het algemeen staan vrijwel alle grote webwinkels erin en kan je veel wel terug vinden. Qua goedkope laptops heb je genoeg keuze mogelijkheden, kan je genoeg eisen geven en kan je zo makkelijk de goedkoopste laptop voor jou eisen kiezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• BlakHawk
Tsurany schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:54:
[...]

Er staat genoeg in, speciale acties niet en een paar superkoopjes niet, maar over het algemeen staan vrijwel alle grote webwinkels erin en kan je veel wel terug vinden. Qua goedkope laptops heb je genoeg keuze mogelijkheden, kan je genoeg eisen geven en kan je zo makkelijk de goedkoopste laptop voor jou eisen kiezen.
Geen goed idee voor een topic volgens de meeste dus???
Jammer, denk dat veel mensen hier wat aan gehad zouden hebben!!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

dfrenner schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:59:
[...]

Ik denk ook at mensen hier veel aan hebben, aangezien veel mensen ook lui zijn en geen zin hebben in zelf zoeken en moeite doen. Helaas is het GoT policy om mensen niet alles voor te kouwen en ze zelf te laten zoeken in zo'n geval. Komop, een goedkope laptop vinden is echt niet zo moeilijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• thijszor
[...]

Wellicht handig in een algemene(r) electronica fora, maar op tweakers.net moet je dingen als pricewatch etc. gewoon goed kunnen gebruiken. Maar wie weet, als je het topic uitgebreid maakt en wat voor onderzoek doet.
Prijsvergelijkingen maakt en dergelijke kan het best overleven hoor :)

• BlakHawk
thijszor schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:02:
[...]

Wellicht handig in een algemene(r) electronica fora, maar op tweakers.net moet je dingen als pricewatch etc. gewoon goed kunnen gebruiken. Maar wie weet, als je het topic uitgebreid maakt en wat voor onderzoek doet.
Prijsvergelijkingen maakt en dergelijke kan het best overleven hoor :)
Ik zat toevallig zelf een beetje te zoeken naar een goedkope laptop. Ik vind het zoeken niet zo moeilijk en heb wel wat dingen voor mezelf op een rijtje...
Ik kwam tijdens mijn zoektocht veel mensen tegen die een goedkope laptop zochten voor rond de 400 euro... Reacties daarop waren veelal dat het onmogelijk is!

Vandaar dat ik een topic ervoor opende. Ik heb er de tijd niet voor om dit erg uitgebreid te maken, dus als dat nodig is, dan moet de moderater maar beslissen of hij dicht gaat.
Ik wilde meer een goedkoop laptop topic stichten, als hulpmiddel voor anderen!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, inderdaad geen goed idee. Als je een beetje gezocht zou hebben, dan zou je [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5 tegen zijn gekomen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BlakHawk
gambieter schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:09:
[...]

Als je een beetje gezocht zou hebben, dan zou je [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5 tegen zijn gekomen.
Als je een beetje gelezen zou hebben, dan zou je gezien hebben dat het niet voor mezelf was. Ik heb er een gevonden. Maar tijdens mijn zoektocht kwam ik veel mensen tegen met problemen...

Tjonge jonge, het was een goede bedoeling, niet eens voor mezelf!!! Soms zulk gezeur hier om een topic te openen zeg!

Sluit maar, ik heb er niet eens zin meer in!

(Aanbiedingen hoeven niet altijd budget te zijn he...)

[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 12-12-2008 15:22 ]

• thijszor
dfrenner schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:20:
[...]

Als je een beetje gelezen zou hebben, dan zou je gezien hebben dat het niet voor mezelf was. Ik heb er een gevonden. Maar tijdens mijn zoektocht kwam ik veel mensen tegen met problemen...

Tjonge jonge, het was een goede bedoeling, niet eens voor mezelf!!! Soms zulk gezeur hier om een topic te openen zeg!

Sluit maar, ik heb er niet eens zin meer in!
Nou nou, gambieter attendeerde je alleen op een reeds bestaanbaar ( en vergelijkbaar ) topic.
Moet je niet geprikkeld door worden! Het is gewoon een feit dat het een onduidelijke TS is, geloof graag met goede bedoelingen maar dat is onvoldoende voor een topic om te overleven hier! ;)

• BlakHawk
thijszor schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:22:
[...]

Nou nou, gambieter attendeerde je alleen op een reeds bestaanbaar ( en vergelijkbaar ) topic.
Moet je niet geprikkeld door worden! Het is gewoon een feit dat het een onduidelijke TS is, geloof graag met goede bedoelingen maar dat is onvoldoende voor een topic om te overleven hier! ;)
Ik reageerde op gambieter zijn reactie: "Als je een beetje gezocht zou hebben, dan zou je"

Het was inderdaad een goede bedoeling, maar dat doe ik dus ook niet snel meer hier... Dat is een logisch gevolg...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.