Ik zag dit topic net, omdat ik eigenlijk aan het kijken was wat de
garantie tijd is van de xperia x1... en nu zie ik dit van de scheuren, ik had dit ook al vrijwel direct zomaar een scheur bovenin bij de aan/uit knop en ook in het plastic bij de accu... maar dan in het midden ongeveer, en waar het kapje vastklikt.
dit valt dus wel onder de
garantie? mijn toestel is nu ongeveer een jaar oud. en achter de accu zie ik W16 rest praat over W44 etc?
maar waarom ik eigenlijk terug wilde ik heb echt een hele rare "klacht" ben ik benieuwd of andere dit ook hebben, zo gauw iemand mij een sms stuurt, en ik wil dus reageren en druk verzenden... krijg ik ineens laat een fout dat het sms bericht niet verzonden kon worden. en staat er opeens een uitroepteken door de antenne. klik ik erop, geen
service... soms krijg ik bij pincode intoet
sen ongeldige sim fout en soms zelfs plaats simkaart..
1. orginele rom, update van sony geprobeerd helpt niet
2. re
set etc helpt niet
3. simkaart in andere xperia doet het perfekt..
Nu dacht ik eigenlijk dat het kwam doordat ik het toet
senbord terugklap, maar het probleem lijkt nu ineens weg, dus ik deed een paar keer openklappen en terug (op een normale manier) en nu is die helemaal kapot?
als ik nu het toet
senbord openklap valt mijn beeld weg.. zelfs bij boot dus is gewoon kapot.
Zou dit allemaal onder
garantie vallen? en moet ik dan terug bij het verkooppunt? (vodafone in nijmegen)
edit: tevens werkt mijn toet
senbord slecht, heel veel spaties terwijl ik dit niet doe? en de knopjes hebben al bijna geen tekst meer vooral het puntje linksonder..
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 14-08-2010 00:31
]