Ik heb op 10 November een NEC monitor besteld van Dice Computers voor meer dan 600 euro, en betaald via iDeal. Ze waren goed aangeschreven op tweakers, en er leek niets aan de hand. Toen ik de monitor niet op tijd kreeg heb ik gebeld, en mij werd verteld dat de monitor 2 dagen later zou komen. Toen dat ook niet gebeurde heb ik nogmaals gebeld en bleek dat deze helemaal niet besteld was en hij pas over een maand zou komen. Ik heb toen de bestelling geanulleerd, daarmee is accoord gegaan over de telefoon.
Nu, 12 december nog steeds mijn geld niet terug. Op 3 emails is niet gereageerd en de telefoon word niet meer opgenomen. Het moederbedrijf Compufix was nog even wel bereikbaar maar doet alsof het er niets aan kan doen (zelfde adres, zelfde telefoonnummer op laatste nummer na, zelfde KvK nummer), maar nemen nu ook de telefoon niet meer op.
Ik heb geen rechtsbijstandverzekering. Wat moet ik nu doen?
Nu, 12 december nog steeds mijn geld niet terug. Op 3 emails is niet gereageerd en de telefoon word niet meer opgenomen. Het moederbedrijf Compufix was nog even wel bereikbaar maar doet alsof het er niets aan kan doen (zelfde adres, zelfde telefoonnummer op laatste nummer na, zelfde KvK nummer), maar nemen nu ook de telefoon niet meer op.
Ik heb geen rechtsbijstandverzekering. Wat moet ik nu doen?