Toon posts:

2,5" externe HDD word niet herkend maar werkt wel

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb al even gezocht op de GoT over dit onderwerp maar kwam net bij allemaal antwoorden uit die het net niet zijn.

maar ik heb gister mijn nieuwe 320 GB Samsung SpinPoint HM320JI 2,5" binnen gekregen en heb hem zelf in een externe SATA > USB 2.0 behuizing gestopt, maar nu is het probleem... ik koppel hem aan de computer, hij instaleerd hem wel, herkent hem wel in systeembeheer, zegt dat ie goed werkt enzo maar ik zie hem niet bij "DEZE COMPUTER" staan ..

heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:58

BCC

Wat zegt schijfbeheer?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
BIj schijfbeheer staat:

SCHIJF 2
Niet toegewezen
298,09 GB
Onbekend

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-02 09:04
Wat bedoel je met "hij installeert hem wel"

Heb je al eens in het configuratiescherm > systeembeheer > computerbeheer gekeken.
Is de schijf al geinitialiseerd en heb je een partitie aangemaakt?

Ik weet niet precies of ik de juiste namen heb gebruikt. Ik heb zelf een engelse versie van XP.
Control panel > administrative Tools > Computer Management en dan onder "Storage" de optie Disk Management.

Hier kan je de schijf initialiseren en een partitie aanmaken.

edit: ah net te laat, en het heet schijfbeheer inderdaad.

Rechtermuisknop > Schijf initialiseren en daarna partitie maken en formateren :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tommy_G op 12-12-2008 07:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ahhh! Thnx!

Net zo;n kleinigheidje weer he. volgens mij lukt het nu wel =)!

Dacht dat je hem meteen kon gebruiken bij aankoppelen :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In de OM FAQ staat dit prima uitgelegd. We verwachten dat je deze eerst doorneemt voordat je een topic opent.

Dit topic gaat op slot vanwege gebrek aan inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.