Logitech X-530 aansluiten op dvd

Pagina: 1
Acties:

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Sinds een paar jaar ben ik in het bezit van de Logitech X-530 boxjes, en heb deze aangesloten op mijn laptop. Ze staan nu trots op mijn bureau maar wij ze aan de tv/dvd speler hangen als dit mogelijk is.

De dvd speler is een Sony DVP-NS33 (zie link voor specs) met een digital out (coax) en een audio r-l uitgang en een video out.

Kan ik deze zomaar aansluiten op de dvd speler want ben daar erg slecht in. De x-530 heeft meerdere aansluitingen voor de audio, dus moet dat gesplit worden of moet er echt een versterker tussen?

Plaatjes:

de dvd speler specs
de subwoofer aansluitingen

Stats

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

bij de x-530 zit waarschijnlijk (zat ook bij de mijne) een blokje die van audio l - r een pc speaker uitgang kan maken voor x-530. heb je wel touwtjes nodig voor je audio r-l naar dat blokje ;)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 13:48
Wat je nodig hebt is een kabeltje van 2x tulp naar 1x 3,5mm minijack (stereo). De tulpstekkers doe je in de rood/witte uitgang van de dvd speler en de minijack in de groene ingang op de subwoofer.
Je hebt echter hooguit stereo geluid en geen surround. Daarvoor heb je een dvd speler met 5.1 analoge uitgang nodig of een speakerset met digitale ingang (en dolby digital decoder, want daar gaat het om).

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Hmm dat blokje komt me nu ineens weer te binnen schieten dat die erbij zat..

@ShittyOldMan: Dus het is alleen mogelijk om 2.1 sound te creëren (dat dacht ik dus al:() Dan laat ik het zo maar denk ik en houd ik het 5.1 geluid wel via me laptop :P

Bedankt voor de snelle reacties!

Stats