Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Word: marges rondom document

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Hoe krijg ik in een bestaand document 2 mm marge rondom het A4 formaat waarin de pagina's in het document zijn opgemaakt?
Dus: alle pagina's worden 21,4x30,1, met daarin de pagina met inhoud (A4 formaat) gecentreerd.
Kan dit uberhaupt? Ik kan de pagina groter maken bij de pagina instellingen, maar dan verschijnt de extra rand niet rondom (maar alleen rechts en onder)..

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:36
Kun je dan niet gewoon de marges links, recht, boven en onder 2mm bijschroeven? Pagina instelling > marges.

EDIT laat maar, je wilt een rand....

[ Voor 15% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 08-12-2008 16:21 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als de rand alleen rechts en onder verschijnt bij het vergroten van de pagina, lijnt Word het dus links boven uit. Kan je dan niet links en boven en extra marge maken?

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
een extra marge?
hmm.. waar dan? Je kan volgens mij alleen instellen vanaf waar de tekst wordt geprint. Maar dus niet van de hele pagina.. Dacht ik?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een topic per vraag is wel zat, zie dus PDF maken met 2 mm marge rondom, ik zal de titel daar iets aanpassen zodat het ook Word noemt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.