Hallo, ik heb een hp media center pc en heb verder niet veel gedaan aan mijn pc; van binnen heb ik hem heel gelaten (dus geen nieuwe kaarten ofzo). De nieuwste spellen werken niet (GTA 4), want mijn grafische kaart is te 'slecht' na wat research ben ik er achter gekomen dat ik een goedkope OEM kaart heb. Welke kaart kan ik het beste kopen. En....ik heb geen zin om 200 euro neer te tellen voor een videokaart, daarvoor is mijn computer gewoon te slecht, anders kan ik net zo goed een nieuwe kopen.
Systeemgegevens:
MS XP Media Center edition; versie 2002; SP3 (dit staat bij systeem; comp is trouwens niet uit 2002)
Videokaart: GeForce7500LE (een stomme OEM kaart)
Processor: Intel Pentium D 3.4GHz (dual core)
Als er verder nog meer info nodig is, zeg het dan.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het liefst ga ik geen voedingen vervangen enzo, en het liefst past de nieuwe kaart waar nu mijn GeForce7500LE zit.
Alvast bedankt, Sjoerd
Systeemgegevens:
MS XP Media Center edition; versie 2002; SP3 (dit staat bij systeem; comp is trouwens niet uit 2002)
Videokaart: GeForce7500LE (een stomme OEM kaart)
Processor: Intel Pentium D 3.4GHz (dual core)
Als er verder nog meer info nodig is, zeg het dan.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het liefst ga ik geen voedingen vervangen enzo, en het liefst past de nieuwe kaart waar nu mijn GeForce7500LE zit.
Alvast bedankt, Sjoerd