Afgelopen weekend had ik een soort van gamingdip. Ik had nergens zin in. Al m'n dure PC-games was ik zat. Niks trok me meer aan. En toen ging ik op internet zoeken naar een nieuw topspel waar ik misschien zin in zou hebben, maar ik kon niets vinden. Fallout 3...mwah, ik hou niet van mutants... FIFA 2009... mweh, ik blijf me irriteren aan de animaties die je af moet wachten... En onderweg kwam ik een paar van die gratis spelletjes tegen. Minderwaardig prut. Ik bedoel: wie wil er nou Intense Racing 2 spelen als je GRID hebt...?
Nou........ IK! Man, man, man, wat een lol met zo'n ouderwets racespelletje dat je vanuit een helicopter bekijkt, zal ik maar zeggen. Dikke pret. Ouderwetse lol! En het loopt soepel...!
Patches en bugfixes? Who needs them! Vervolgens Mahjong (of all games...) gespeeld. Ook leuk!
Okay, het zijn geen games die ik de komende weken achter elkaar zal spelen (alhoewel), maar soms moet je verder kijken dan 'NIEUW' en 'NEXT GEN': soms zijn doodsimpele gratis games gewoon LEUK!
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat geen enkele super topgame je kan bekoren? En dat je dan weer ontdekt dat er meer is dan superieire graphics en zo?
Iemand anders nog leuke tips voor doodsimpele gratis SUPERGAMES?
EDIT:
Even een paar screenies!

Ziet er super uit, toch?!?
Nou........ IK! Man, man, man, wat een lol met zo'n ouderwets racespelletje dat je vanuit een helicopter bekijkt, zal ik maar zeggen. Dikke pret. Ouderwetse lol! En het loopt soepel...!
Okay, het zijn geen games die ik de komende weken achter elkaar zal spelen (alhoewel), maar soms moet je verder kijken dan 'NIEUW' en 'NEXT GEN': soms zijn doodsimpele gratis games gewoon LEUK!
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat geen enkele super topgame je kan bekoren? En dat je dan weer ontdekt dat er meer is dan superieire graphics en zo?
Iemand anders nog leuke tips voor doodsimpele gratis SUPERGAMES?
EDIT:
Even een paar screenies!

Ziet er super uit, toch?!?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2008 15:48 ]