• nappie333
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-03 11:40
Hallo,

Ik heb vorig jaar mijn eigen pc gebouwd en voor dat heb ik toen 2GB 800 mhz pc6400 geheugen van Nanya gebruikt. Die reepjes had ik toen bij computerland gekocht. Nu heb ik wat meer ram nodig. Maar probleem is dat ze nergens meer te koop zijn in nederland (althans het merk Nanya). Kan ik geheugen met dezelfde specs van een ander merk erbij zetten. Of is dat niet goed?

Alvast bedankt :)

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 07:28
Dit hangt eigenlijk meer af van wat voor moederbord je hebt. Post dus eens de naam van je moederbord en kijk op de QVL lijst van de fabrikant voor dit moederbord of het geheugen dat je wil bijkopen compatibel is

http://specs.tweak.to/16567

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-05 18:23
even je best doen om het boekje van je mobo door te lezen of op de website van de fabrikant doet wonderen.

Daarnaast verschillende merken geheugen is geen probleem ;) je pc past zich aan naar het langzaamste reepje in je PC

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het antwoord staat letterlijk in de PMG FAQ.

offtopic:
En hellup in een titel wordt niet gewaardeerd, zelfs niet als je het wel goed schrijft... help.

ARME AOW’er

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het linkje dat Guardian Angel geeft helpt je al een heel eind op weg.
Dit topic gaat op slot omdat we verwachten dat je zelf moeite doet om je probleem op te lossen en daar zie ik hier weinig van terugl.

Dit topic is gesloten.