Beste Tweakers,
Ik heb een probleem met mijn ASUS P5K en het installeren van de Attansic netwerk controller. Heb me scheel gezocht op internet en kan niet echt iets goeds vinden wat me kan helpen, en voor zover ik heb kunnen vinden is er ook nog geen topic op GoT
Bij de installatie loopt mijn systeem op het laatste moment compleet vast. Drivers worden wel aan de netwerk adapter gekoppeld maar Windows geeft me de volgende melding.
Ik heb inmiddels al vanalles geprobeerd.
- Nieuwste drivers
- Oude drivers
- BIOS flashen(naar nieuwste en naar lagere versies)
- Drivers installen onder Safe-Mode
- Compleet nieuwe install van windows.
Iemand een idee wat ik nog kan doen om te alles aan de praat te krijgen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb een probleem met mijn ASUS P5K en het installeren van de Attansic netwerk controller. Heb me scheel gezocht op internet en kan niet echt iets goeds vinden wat me kan helpen, en voor zover ik heb kunnen vinden is er ook nog geen topic op GoT
Bij de installatie loopt mijn systeem op het laatste moment compleet vast. Drivers worden wel aan de netwerk adapter gekoppeld maar Windows geeft me de volgende melding.
code:
1
2
3
| This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31) Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available. |
Ik heb inmiddels al vanalles geprobeerd.
- Nieuwste drivers
- Oude drivers
- BIOS flashen(naar nieuwste en naar lagere versies)
- Drivers installen onder Safe-Mode
- Compleet nieuwe install van windows.
Iemand een idee wat ik nog kan doen om te alles aan de praat te krijgen.
Alvast bedankt voor de hulp!
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12