Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MS Off 2k7]Bij afsluiten "[Off-program] stopped working"

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:54
Heb sinds een hele tijd al het probleem dat als ik verschillende office applicaties (vooral word en powerpoint, maar dat kan zijn omdat ik die het vaakst gebruik) afsluit, dat er een melding komt "Word (oid) has stopped working"

Ik ben dan wat gaan googlen, en het kon zijn door de Bluetooth add-in. Bluetooth kan ik softwarematig met een tool uitschakelen zodat windows niets door heeft dat ik bluetooth heb op mijn Vaio (de kaart verschijnt dan ook niet meer in apparaatbeheer).

Ik dacht dat het dan was opgelost, maar ik blijf die melding krijgen.

Documenten wordne wel bewaard en alles, maar iedere keer twee keer op annuleren klikken om te voorkomen dat hij naar oplossingen gaat zoeken (biedt niets) en dat hij de app weer terug wil starten begint toch wel sterk te irriteren.

Ik heb al eens een herinstall gedaan, hielp ook niets.

• HyperBart
Niemand iets ?
Heeft er iemand nog iets nodig, logboek oid ?

Verwijderd

Welk OS gebruik je?

• HyperBart
Owh pardon, dat ben ik idd vergeten te melden.

Windows Vista Home Premium 32-bits

Verwijderd

het uitschakelen van het bluetoothapparaat voorkomt niet dat de addin nog steeds geladen en uitgevoerd wordt en bij afsluiten van een officetoepassing de fout veroorzaakt.

• HyperBart
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:20:
het uitschakelen van het bluetoothapparaat voorkomt niet dat de addin nog steeds geladen en uitgevoerd wordt en bij afsluiten van een officetoepassing de fout veroorzaakt.
Maar die heb ik volgens mij ook allemaal uitgezet.

Ik check het nog eens. Maar die stond al uit en had ik zelfs al verwijderd.

edit: zijn verwijderd en stonden er al niet meer in.

[ Voor 6% gewijzigd door HyperBart op 08-12-2008 12:21 ]

Verwijderd

dus is het zeker niet de bt(addin), misschien is het dan wel handig de relevante loguittreksels te posten. zijn de foutmeldingen trouwens gewijzigd voor & na uitschakelen bt+addin?

• HyperBart
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:13:
dus is het zeker niet de bt(addin), misschien is het dan wel handig de relevante loguittreksels te posten. zijn de foutmeldingen trouwens gewijzigd voor & na uitschakelen bt+addin?
De foutmeldingen zijn niet gewijzigd, ik ga nog eens even een crash proberen te krijgen dan in de logboeken te kijken. Kan voor de zekerheid even zeggen welke logboeken eventuele filters ?

Verwijderd

de windows logs, enkel een voorbeeld van een relevante entry (winword.exe, powerpnt.exe, ... ) volstaat.

• HyperBart
Afbeeldingslocatie: http://lithion.sin.khk.be/foutje%20van%20word.jpg

Deze is het, tijdstip klopt toen ik tijdens middag even wat liet zien aan vriendin.

Verwijderd

printerdriver probleem. herinstalleer eens je printer.
zie ook [Word2007] 'werkt niet meer' na afsluiten

• HyperBart
Oléé, zie voorlopig niets meer, maar hou het op de hoogte hier...
Pagina: 1